May 19, 2010

Kelaparan Kami..

hari sabtu adalah peluang utk qada’ tido selama yang mungkin.. nie je lar peluang yang ada utk bangun selewat-lewat yang mmpu.. tapi mata aku nie gatal tau.. kol 9 lebih da nk terbukak!!! tak memanfaatkan peluang yang ada betul lar.. =p

disebabkan hari sabtu n ahad, kat IKWAS nie tak sediakan makanan utk peserta kursus.. so kena lar carik makan kat luar.. jadinya ktorang which is aku, lis n betty plan nk kuar dlm kol 12 lebih lar..

skali arung kuar, carik makan utk tengahhari terus.. then leh lepak mane2 dlu sementara nk tunggu malam.. tak payah nk kluar byk kali..

so dlm kol 1 cmtu gak lar ktorang smpai kat kluang mall..

sampai2 confirm lar p carik kedai makan dlu kan.. dlm mall, standard lar kan fast food je semedang.. so ktorang decide makan kat The Chicken Rice Shop jerk.. kenyang skit dapat nasi..

mine!2011

our appetizer.. perghhh.. mnis gilooooo.. eh, nie first time aku makan kat TCRS.. so agak kejakunan lar.. huhuhu..

mine!2010

ice lemon tea.. owh, ktorang ber4 pilih air yang sama.. eh, lagik sorang tue tambah kak linda.. my ofismate..

mine!2012

nie ayam pilihan aku.. isi je sume.. sng nk makan.. tak yah nk korek2 isi dari tulanggg.. hihihi.. dasar pemalas btul!!

mine!2014

tengok lar meja ktorang yang penuh tahap gaban nie hah.. da mcm makan utk 10 orang jer!! hehhehe.. da tue, byk sgt dlm 1 set tue kan..

mine!2015

mine!2016

licin hah pinggan tue sume aku makan.. hehehhe.. almaklum lar, last msuk makanan dlm perut kol 7.30mlm hari jumaat.. tue yang mengelupur je lapar nye.. hhehee..

eh, aku org pertama habis makan antar diorang sume yerk.. padahal yang mokak2 dok lapar adalah si betty, smpai tak sanggup nk tekan pedal minyak keter..

mine!2017

hah, see.. org yang mokak2 lapar pn tak makan licin mcm aku.. hihih..

eh, cop.. aku makan bagi licin sume skali lar, kecuali yang part taugeh2 nie.. aku kan mmg tak makan taugeh.. so, yang taugeh mmg tak berusik pn..

mine!2018

sblm cik kak sorang nie kenakan aku, bek aku kenakan dia dlu.. hehehehe..

ko lapor eh kak makan licin cmtue skali?? hehhehe.. dedua set tue dia yang makan sorang yeerk… licin selicin2nya dia kejekan.. hahahhaha..

lepas settle isi perut masing2, ktorang ada aktiviti lain..

nk tau?? tunggguuuuuuuuuuuu..!!!!

=)

No comments: