May 4, 2010

Lunch With My Housemate!

hari jumaat, time lunch hour cm biasa lar aku kluar ngan ekin.. my housemate..

kali nie ktorang pegi the mines sajerk.. nie mmg da tak tau nk g mane da.. tue je yang ada dlm pale otak..

g the mines nie sbb ekin nk p mkan kat food court dia.. aku ikut saje tnpa bantahan.. hihihih..

smpai akt the mines ktorang terus tuju food court jerk.. aku mmg tak penah jejak lar food court kat sini..

pastu bila ekin ckp food court dia kat atas, aku pn laju je lar nek eskelator.. dlm otak aku duk pikir tingkat 4 lar coz slalu food court kan kat tingkat atas skali..

yang ekin pn tak ckp pape ikut je aku kan.. skali da smpai tgkt 4 tue aku tnye lar..

mane food court wei??

eh, bukan ko tau ker??

aku mane tau.. aku tak penah jejak pn food court dia..

lar, abis tue asal nek smpai sini??

da tadi ko ckp food court kat ats, aku naik lar smpai tgkt 4 nie..

ceh.. aku ingtkan ko tau..

hahhahahhaa.. amek ko.. bantai gelak dedua kat situ.. sudahnya memasing carik direktori.. rupanya kat tingkat 2 da!!!

mine!1854

nie lar tmpt yang ekin nak makan.. ktorang amek set yang sekali ngan nasi putih n lauk smbl dia tue..

sib bek tak ramai sgt org.. so tak lama pn lar tunggu turn ktorang..

mine!1853

nie ice laici.. tapi tak best pn.. food court nie tak pandai buattt..

mine!1855

nie lauk aku.. ikan kembung + sotong.. smbal dia adalah terbaiikkkkk!! aku penah gak makan set yang mcm nie kat tmpt lain, tapi rasa smbal dia tak sama.. yang nie smbal dia mmg best..

mine!1856

dapat plak ngan nasi yang panas2 lagik kan.. laju je lar ktorang ber2 makan..

owh, ekin amek set lala + ikan pari.. mak cik sorang nie tak puas lagi mkn lala mlm khamis tue.. hehhehe..

mine!1857

sebelum balik dari the mines, kena lar singgah beli cool blog fav aku nie kan.. da lar susah nk dpt, so da alang2 ada kat the mines, kena lar beli..

=)

No comments: