May 3, 2010

Mari Berkarok..

hari rabu mlm nye plak, aku kuar lagik.. hahhaha..

kali nie da jnji ngan kak nad n myra nk hang out sesama.. sblm tue ada gak myra ajak kuar smua.. tapi time tue ngah bz ngan lesen sume kan.. weekend mmg tarak kat putrajaya pn..

sbb aku da pndah umah baru, so kak nad tak reti lagik nk gerak ke sini utk pick up aku, so aku tumpang ekin g alamanda.. kebetulan lak ari rabu mmg movie day dia ngan tunang dia.. hehehhe..

time aku smpai kat alamanda tue, kak nad n myra otw lagik.. so aku msuk care4 dlu.. ingtkan nk beli groceries skit.. tapi sume kentang2 dia da buruk gile.. sudahnya aku beli keperluan aku jerk..

mine!1818

tujuan utama malam tue adalah utk berkarokkkkkk!!! muahahhaa..

ko tengok lar si myra tue.. excited bebenor.. laju je msuk tempat karok tue.. =p

mine!1819

sib bek tak kena msuk dlm waiting list.. yeahhhh.. leh terus melepaskan sore yang tak sedap nie hah!!

ktorang amek package yang RM60 utk 2jam xtra 1/2 jam..

okeh, sila lar memekik melolong melalak dlm bilik karok tue yerk.. takde orang nk kacau pn.. hihihi..

mine!1820

nie bilik ktorang.. star 815.. time nk msuk bilik nie, ada lar org tmpt karok nie yang bwk ktorang.. yang kak nad ngan myra da msuk.. aku tak masuk2 lagik..

ater, aku nk amek pic nie dlu.. ko tunggu lar ek kat pintu tue.. sib ko lar dpt customer cmnie.. sib bek dia sengih jer pas aku da snap pic nie..

mine!1821

msuk je dlm bilik tue, terus g kat mesin nie nk pilih lagu.. takde nya nk duk borak2 dlu.. buang masa beb.. terjah sini terus.. then terus blasah nyanyi..

mine!1822

memula kasik kak nad ngan myra dlu.. coz diorang da terjah mesin tue dlu kan.. diorang tengah nyanyi, baru aku pulun lagu2 utk aku.. hahhaha..

ala, aku layan nyanyi lagu2 BSB.. pitam lar diorang tengok list aku berderet lagu BSB.. muahahah.. eh, tue kira ok lar tau.. kalo aku sumbat skali list lagu n’sync, 911 sume tue.. hah, smpai ke sudah lar jwbnye aku je pegang mic tue.. =p

mine!1824

mmg mcm2 genre lagu lar yang kuar mlm tue.. sib bek aku tak pilih lagu hindustan.. kalo idak, berbelit lidah nak menyebut nye heiii..

eh, jgn memain ek.. mmg ada list lagu hindustan pn..

mine!1829

time kak nad ngan myra ngah sakan menyanyi, meh layan amik pic sendiri.. hehhehe..

owh, cardigan yang aku pakai nie lar yang aku beli kat wisma tani tue..

 mine!1835

punya nk feel kan budak sorang nie menyanyi.. smpai berdiri2 atas sofa tue.. hahahah..

time nie aku n kak nad mmg dengar dia nyanyi je lar.. ater dia pilih lagu yang ktorang tak reti nk nyanyi.. biar je lar dia nyanyi sesorang..

mine!1836

nie hah lagu Ziana Zain yang dia pilih.. ape ke tjuknye ek.. lupa da aku.. hehhee..

msuk bilik karok nie kol 9, ngam kol 11.30 ktorang kuar.. gila sakan menyanyi 2jam 1/2 tue.. mmg takda nk borak2 nya dlm tue.. mmg belasah nyanyi jerk.. pas satu lagu, satu lagu.. nk borak2 tunggu kuar tmpt karok nnti.. hehhehe..

mine!1838

pic bersama kena lar ada kan.. ni e kat dpn baskin robbins.. kuar dari karok tue, mmg da gelap da dlm alamanda tue.. kedai sume da tutup.. orang pn da takde sgt.. tue yang belasah je amek pic tetengah baskin robbins tue.. =)

pas da puas karok ktorang p lepak2 dlu.. nie next entry ek..

mine!1827

okeh, chop.. cuba teka kaki siapa tue.. betul2 feeling kan smpai kaki landing baikkkk jerk.. hahahahahha…

okeh2.. nk larikkkkk dlu.. =p

2 comments:

lily lotus said...

kencang korang nyanyi. sampai sini dengar..hihi

yaTy ♥ said...

hehehhe..
tak hujan kan kak kat sane??
ktorang nyanyi sedap, mesti kat sana berangin jerk..
hahahha..
=)