October 31, 2011

Notty Boy =)

ape perkembangan miqhael skang??

huiihaiiii.. makin melasak okeh budak kecik nie.. sume tmpt yang dia boleh panjat, dia nk belasah panjat jerk..
nie panjat kat meja tue, sipi je pun yang muat utk kaki dia.. itu pun meriah siap nk bergerak2 lagik dia.. bila kena jerit suh turun pun dia tak heran weiiii.. lagik nie nk panjat atas radio tue adalah..
skang nie makin x makan saman.. kejenya carik gaduh ngan aku jerk.. hahhahah..

betul korang.. ada je nnti dia nk carik gaduh ngan aku.. pas satu satu dia buat.. ibu aku tengok ktorang berdua pun nek pening dah.. x padan ngan kecik tau budak nie..

owh, kalo tiba tang propa diaaaaa... mmg terrorrrrrrrrrrr!! nie budak auta lebih tau.. kalo merajuk siap guling2 lagik atas lantai.. especially, kalo tak dpt ape yang dia nk.. pastu menangis smbil guling2 tue.. bila ngan aku, xdanya aku kesah propa dia tue.. buat dek sudahhhh.. tue yg lagik dia suka carik gaduh ngan aku.. hahhahah..
part membuli pun dia terror gak.. nak2 kalo buli mummy dia.. mummy dia ngah boyot2 tue pun, ape dia kesah kalo dia nak lompat2 atas perut tue hah.. hahahha..
nie bukan akak aku gigit tangan dia yerk.. dia yg beria2 nk bukak mulut akak aku besar2.. tue yang gaya dia pun mcm beria2 nk tarik mulut akak aku.. hihihhi..

tapi kalo gaduh ngan dia mmg best tau.. dia jenis akan pukul aku sekejap je time gaduh tue.. nnti bila aku ngah meleka buat ape2, kalo rasa2 tetiba kena debik tue, paham2 sendiri lar yerk.. ada lar yang dia x puas hati sebenarnya.. huhuhu..

=p

No comments: