October 24, 2011

Leaking!

keter kancil tue kan, ari tue msuk bengkel lagik.. sbb ape?? coz ada leaking skit.. aku da lar kena berulang putrajaya - shah alam kan.. kekadang tue x smpai 1/2 jalan temp keter da naik.. aku yg dlm keter nie da cuak2 gak lar..

belek pnye belek, aku perasan ada air menitik kat celah bawah tue sume.. so hari selasa ari tue, lepas je smpai umah akak aku, aku pun hantar lar sms mengadu domba kenapa temp keter naik?? nape ada air menitik2 kat bwh tue?? sume2 lar aku tnye..

pung pang pung pang dlm sms, kwn aku pesan suh standby air dlm botol lebih2 skit dlm keter.. so, ptg rabu tue sblm aku balik SA, dorang pun tolong lar checkkan segala bagai.. keje aku ulang alik p toilet isi air dlm botol. hahhahah.. sukati korang lar nk buat ape.. asalkan keter tue temp nye tak naik..

so, kptsannya, hari khamis sila hantar keter ke bengkel.. abg opis aku da tnye ngan kawan dia.. kawan dia boleh buatkan.. sib bek aku balik rabu tue, temp nye naik skit jer.. kalo naik melebih2, mmg kelam kabut lar aku dlm keter tue nnti..

jadinya, hari khamis tue dlm kol 10 lebih skit aku kuar dari opis.. pegi ke bangi sana.. nie aku follow keter abg opis aku.. atleast, kalo lmbt siap, aku boleh tinggal keter dlu.. ptg nnti baru amek smula..
tang bawah tue lar yang menitik2 air nya.. menitik kalo pelan takpe.. nie menitik kemain lar melaju lagik kan.. mana lar tak kering tong air keter nie..

pung pang pung pang ngan abg bengkel nie, dia suh tinggal keter dlu.. coz kalo dorang nk buat pun, nk kena tunggu enjin sejuk dlu.. nnti da siap dorang call smula suh amek keter.. makanya slmat tinggal buat sementara ye SAA.. hehehe..

kol 4.30 ptg aku g smula bengkel tue.. nie pun of coz lar abg opis aku kena antar.. pastu balik wajib lar aku follow keter dia jugak.. almaklum lar, aku kan mmg terkenal ngan gelaran 'buta jalan'.. hahhahah..

=)

No comments: