October 12, 2011

Dinner @ Lagenda 17

hari sabtu malam tue, ktorang kluar dinner.. pas maghrib ktorang gerak kluar.. mencarik port utk makan.. knowing my sis yg boleh tahan kaki makannya.. pastu rajin plak tgk JJCM, so mana2 yang JJCM pegi dekat2 ngan SA nie mmg dia nk menerai lar jugak yerk.

so kita ke Lagenda 17 sana.. seksyen bape, aku pun tak tau.. tapi dkt2 ngan Laman Seri sana..
budak kecik yang teruja.. ater, kat dinding tue sebesor tidak lukisan padang bola.. kaler hijau.. ada bola gak lagik kan.. tue yang membesor je mata dia. hahahah..
kenal x pics sape kat dinding sana tue?? yuppp!! Zainal Abidin Hassan.. bekas pemain bola sepak kebangsaan.. owh, kat dinding kiri tue mmg penuh ngan gambar2 dia masa main bola dulu2..

eh, lupa lak.. Lagenda 17 nie mmg restoran dia pun..
speciality kat sini adalah nasi ayam hainan nie.. sparuh dari nasi tue miqhael sorang makan.. hahahha.. so terpaksa lar BIL aku mintak nasi tambahan..
bandung cincau n sirap limau.. bandung cincau dia mmg besttttttttttttttt!!! sedappppp n marvelessss sgtttttt!! sirap limau dia pun not bad gak.. tapi kalo tmbh limau lebih skit n sirap dia kasik pekat skit baru kawww!!
see.. bdak kecik nie da x duk dendiam pun dlm baby chair tue.. dia sibuk nk berdiri atas baby chair tue.. muka budak suka carik pasal ngan orang.. hahahahha..
wantan nie pun sodappppppppppp!!! mmg patut try wantan nie.. recommended sesgttt..
nie pilihan aku.. nasi goreng menangis.. hamek kau nama dia.. meletoppsss kan?? hahahah.. ala, nie ala2 nasi goreng cili padi lar.. mmg merata je lar ko tengok cili padi dia.. tapi mmg bestttt!!
nie pilihan akak aku.. nasi putih + ikan pari bakar.. ikan bakar dia punya sambal pun best gak.. hehhehe.. senang cite yang ktorang makan mlm tue mmg sume besttttt!!

next time leh try lagik..

=)


2 comments:

attyfir_link said...

Bandung cincau tu mcm sedap jew

yaTy ♥ said...

sedap kak.. mmg kaw pnye bandung cincau..
akak try lar nnti..
=)