October 21, 2011

McD di Pagi Ahad!

pagi ahad tue, cm biasa lar.. kena bwk mak yong g bekfast.. heheheh.. tapi msing2 da xtau nk bekfast kat mana..

sudahnya mcd yang akak aku petik.. jadinye berangkut lar ktorang bertiga ke mcd sana.. tapi akak aku siap pesan.. 'jgn slh simpang eh.. kang jauh nk kena u-turn!' hahahha.. ater, pestime pegi ngan dia dlu terlajak simpang wei.. da lar time tue memasing dok menahan nk terkucilkan.. ngan nk menunggu trafic lite lagik.. seriiiikkkk!!
so, nie menu ktorang pagi ahad tue.. ktorang amek set family breakfast box A.. so dpt lar hotcakes, big breakfast ngan sausage egg muffin tak silap aku.. then ada 2 hashbrown..
2 cups of coffee for us! eh, miqhael pun minum okeh kopi mcd nie.. hahahah.. sibuk sgt nk rasa kan.. aku kasi je lar kat dia.. kat mcd nie dia buat drama sikit okeh.. drama nngis.. muahahhaha.. aku lar yang menyakat dia.. hihihi..

dia tgh main2 atas meja, dia x perasan mummy dia xda kat kerusi.. mummy dia da pegi toilet.. bila dia angkt muka, carik lar mummy dia..

myyyyy.. myyyy??

mummy xda.. mummy da balik..

myyyy.. myyy...

mummy da balik lar.. tue lar, sape suh adik xdgr ckp mummy.. kan mummy da tinggalkan adik sorang2.. ayooo.. mak ngah xtau..

myyyy..myyyy.. <<-- da tercebik2 da time nie..

mummy xda lar.. tgk mana ada mummy kt sini.. mummy da balik dlu.. adik lar taknak dgr cakap mummy.. kan mummy da balik dlu.. hah, mak ngah xtau.. cmne kita nk balik nie.. ayooooo.. xtau...

terus meraung okeh lepas aku ckp mcm gitu.. hahahhaha..

propa pnye budakkk!! nampak mummy dia kuar toilet, terus menyengih.. hihhihi..
korang tgk lar.. mcm org besar kan xbg mummy dia pimpin tangan dia.. nk jalan sendiri.. ewahhh.. kalo ada keter nk msuk drive thru xmemasal je jadi hal kang kan..

sblm balik tue smpt refill air kopi mcd dlu.. tapau bwk balik.. hahahha.. x senonoh pnye perangai.. hihihi..

=p

No comments: