October 27, 2011

Redeem Quarter Pounder

hari sabtu last week, smpt lar aku ngan akak aku p redeem voucher mcd tue..

so dpt lar quarter pounder with cheese 1 set @ RM6.99.. cmpur tax segala bagai jadilah RM7.14 gitu..

eh, nie pestime aku makan quarter pounder.. not bad gak lar.. lepas nie bertambah lagik lar pilihan kalo nk makan mcd! hehehhe..

owh, utk miqhael akak aku amek set happy meal.. org makan fries cicah sos, dia pun nk cicah jugak.. da rasa sekali, mmg lar sos cili tue pedas kan..

so dia main cicah fries ngan sos, tapi suap ke aku.. aku yg naik penat nk kunyah fries.. dia suap aku kemain melaju lagik.. selagi tak bukak mulut, selagi tue dia sua kat aku.. pastu mengedix saja je kasik jari dia tue terkena sos.. aku lar kena hisap jari dia yang bersos tue..

itu belum lagik dia sibuk main cak2 ngan orang meja sebelah n belakang ktorang.. hahahha.. siap dia panjat palang yang ada tue nk pegi ke meja sebelah ktorang tue.. sukati je tau budak kecik nie..

bila mcd nk wat coupun utk ayam goreng plak ek?? tue confirm dpt smbutan gegila!

=)

No comments: