October 11, 2011

Breakfast!

hari sabtu ari tu,mcm biasa settle kemas umah aku siap2 gerak ke Shah Alam.. BIL aku kan da start class on weekend, so aku kena ada sana lar time weekend.. kalo tak cmne akak aku ngan miqhael nk makan?? eh, mak yong tue da berbulan pencen memasak yerk.. hehhehe..

smpai shah alam g antar baju akak aku dlu utk dry cleaning.. baju raya dia melekat minyak2 makanan.. dpt anak bujang yang lepas makan, main peluk je orang kan.. mmg cantek lar bju jadinya.. hahhaha..
settle dobi, g antar SAA utk dimandi buih.. sian dowh SAA tue.. cantek sgt da bontot dia.. melekat da hitamnya.. ate, asik hujan panas, hujan panas je kan.. 

sementara nk tunggu SAA pnye turn, aku lepak kat kedai mamak sebelah car wash.. plannya nk melepak ngan miqhael lar.. sbb budak tue kan hantu kedai mamak gak.. tapi tak dan pun.. aku smpai kat dobi tue, akak aku baru je kuar ngan opismate dia.. p shopping baju budak2.. hampeh..
sib bek Q untuk basuh keter tue tak lama.. ngam2 aku habis makan, keter pun ngam2 siap.. Rm8 jerk.. then terus challo balik umah akak aku..

tapikan... tgh hari tue g giant SA kan.. masa dlm giant tue boleh lar plak hujannnnnnn.. kotor balik keter.. malam tue plak parking kat luar kwsn apartment akak aku.. berlecak lagik.. mmg cntikkkk lar tayar keter tue jadinya..

pasni malas nk basuh lagik.. cuaca x menentu jerk..

=p

No comments: