October 14, 2011

Selangor vs Perak @ Stadium Shah Alam

hari isnin malam ari tue, g layan bola kat stadium shah alam sana.. nie utk game ape aku pun x tau.. hahahha.. men layan ajer.. Selangor vs Perak.. g ngan member2 opis.. gerak 1 keter terus.. smpai stadium, carik port parking yang senang nk kluar time balik nnti.. hahhaha.. then terus menapak jenjalan tgk booth2 jualan kat luar stadium..

sakan dorang memborong.. memasing carik baju pasukan favourite masing2 kan.. aku jadi tukang sorak jer.. tapi of coz lar utk selangor **wpun asal org Johor.. hihihih**
settle sume, g beli tiket.. sbb ktorang msuk nie pun da lmbt gak.. so xyh lar beratur pepanjang.. bgus gak msuk lmbt2 ek.. jimat masa utk beratur.. huhuhu..
nk lepas msuk ke stadium tue, cm biasa lar.. sape2 yang bwk beg tue ada kena check ngan security.. takut lar jugak bawak barang2 yang tak dibenarkan.. budak2 nie suka mengenakan aku.. sukahati ckp aku bwk bom tgn dlm sling bag aku.. hampagas.. sib bek x kena check..
ngam2 ktorang msuk dlm, baru start ngan nyanyian lagu Negaraku..
penyokong Seladang..
penyokong Red Giants! ramaiiii ooooooo.. merah kuning jer.. menyerlah giler.. hehehhe..
sorakan kegembiraan penyokong Red Giants bila Safiq Rahim jaringkan gol yang pertama.. owh, seronok okeh bersorak.. tapi idak lar aku melompat.. segan aku.. member aku lagik 2 orang jgn crita lar.. sakan dorang berdua melompat.. aku je yang bersorak sopan kat situ.. hehehh..
yeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh.. jaringan kedua plak.. pun dari Safiq Rahim gak.. cunnnnn wwwoooo dia angkat free kick tue.. suka aku tengok!
bila ada abg2 FRU tue dok jaga keliling padang tue kan.. aku da seram sejuk jer.. rasa mcm on your mark, get set gooooooooo je utk bertempur.. hahhhaha.. imaginasi aku nie over skit.. hihiihh.. tapi sib bek lar xda pape yang buruk jadi.. syukur sgttt!!
boleh spot Amirul Hadi tak?? euuuwwww.. suka tengok dia da potong rmbut pendek nie. makin hensem kat mata aku.. hahhaha.. okeh, gol ketiga selangor, dia yang jaringkan yerk.. so aku adalah kegembiraan melampau kat kerusi sana bila dia golkan..

so, malam nie game kat Perak plak.. hopefully, selangor boleh tmbah lagik jaringan gol kat sana..

All The Best Utk Red Giants!!

=)

No comments: