October 25, 2011

Karipap Karipap IKEA!

nie kejadian minggu lepas.. heheheh.. alkisahnya pagi hari ape tah aku mmg x smpt nk g beli sarapan.. coz ada kejadian yg aku pling tak sukaaaaaaaaaaa.. huhuhu.. so dak2 ofis aku plak kebetulan ada yang nk ke IKEA sana utk beli barang..

kan ngah membizi utk audit 5S nie kan.. so mmg byk lar benda nk kena beli n prepare.. ater, sume nk kena seragam.. kalo opis ko takat 10 orang je, xpe lar kan.. boleh lar jugak buat ikut kretiviti.. nie kalo da smpai 50++ hah, sendiri pikir lar yerk.. daripada konon2 nk kreatif, terus tak jadi.. melabur je lar duit beli yang da siap trus..

alang2 dorang nk ke IKEA, aku teringt plak kat karipap yang ada jual kat sana kan. terus lar melaju je aku kirim.. hehheeh..
aku suka je karipap yg jual kat IKEA tue hah.. bila makan panas2 lagik lar bestttttt!! syorgaaaaa..
aku kirim nk 5 ketul jer.. ater ngah lapar kan.. tamak haloba lar jadinya.. aku mmg tak ingt yang jual kat IKEA tue kira mcm mana.. tapi dak opis aku bwk balik 6 ketul.. 6 ketul nie RM5.50 tak silap aku.. 6 ketul pun 6 ketul lar.. janji kenyang. hehehhe..
masa aku dpt tue, karipap nya still panas lagik.. so laju je lar aku ngappppp!! tapi jgn lar korang ingt aku balun 6 ketul tue sesorang yerk.. 2 ketul aku makan pagi.. seketul aku makan petang.. lagi 3 ketul aku bg kat kawan2 aku..

ikut nasib lar sape yg dpt tue.. sape muncul dpn aku, dpt ler.. hehhehe..

=)

1 comment:

HarLisz said...

ala nape tak tweet kak..bole tumpang sekaki pesan meatball tu..huhu..