October 27, 2011

Breakfast!

pagi ahad ari tue, mcm biasa jugak lar jadual ktorang bertiga.. lepas je BIL aku pegi class, ktorang pun siap2 lar nk kluar bersarapan..

mana lagik kalo x al-ali bistro.. belakang restoran upin ipin tue.. mcm biasa gak, budak kecik tue eksaited melampau bila lalu kat area nie.. hihhii..
aku amek roti telur.. akak aku amek tosai.. so dia share ngan miqhael.. teh tarik ktorang share jek.. kang kalo amek sorang satu pun lum tentu abis..
tapi budak kecik nie mood makan dia kurenggggggggg pagi tue.. beria2 bagi dia pun, dia buat booo layan jerk.. bizi membelek kad yang dpt utk bayar total makan sume nnti..
yg sebenarnya dia mengantuk lagik.. ater, mlm sbtu tue tido lmbt, tapi dia bngun kemain awal lagik.. aku atas katil lagik, dia da sibuk kejut suh bangun.. hahhaha..

settle makan sume ktorang g tesco plak.. aku nk carik barang kat cosway.. so, situ paling dekat..

=)

No comments: