October 13, 2011

Breakfast @ Geng Corner

hah, sebelum aku masuk citer breakfast pagi ahad lepas.. meh aku nk bagitau ape anak buah aku nie buat pepagi hari ahad tue yerk..

kol 5 lebih gitu dia da bangun da.. akak aku buat susu sume, dgn harapan dia tidur lar smula.. tapi nan hadonya lar kan.. coz mlm hari sabtu tue kemain awal dia da tidur.. da kol 5 lebih tue, ape korang ingt ada ke orang nk melayan dia??

daddy dia tentu2 lar nk tdo.. coz pagi tue nnti ada class.. pastu ada exam.. koser lar daddy dia nk layan kan.. tido pun da lewat dok study.. mummy dia ngah memboyot tue lagik lar koser nk layan budak sorang nie.. hahhaha..

aku ngah sdap2 tido dlm bilik, tetiba rasa mata aku kena cucuk.. sekali.. eh2.. dua kali.. eh2.. kali ketiga plak.. terus lar aku bukak mata.. tengok2 dia da menyengih depan muka aku.. hoooiiii budakkkk.. da takde tempat lain ke nak men cucuk2 nie?? hahhaha..

sabor je lar tau.. terus segar mata aku.. pastu keje dia kuar msuk bilik aku.. pnt wei ikut dia.. da lar nk ke luar tue gelap lagik.. x bukak lampu.. sudahnya aku angkat dia naik atas katil, pastu bagi buku dia.. hah, men lar sorang2.. mak ngah nk tido.. asal rasa dia naik atas badan aku sbb nk turun katil je, aku pun start lar 'hahhh.. nk g mana?? duk dendiam..' tak jadi dia turun smula.. hihihih.. pastu aku sedar2 je dia da tersenguk2 nk terlentok tido.. terus riba dia, tepuk2 terus lelap..

pagi tue dedua bangun kol 9! hahahha.. mummy dia bngun awal bukan nk kejut.. pastu dia buat muka pelik asal bangun tido sebelah aku plak kan.. da ko cucuk mata mak ngah ko, jgn nk wat2 pelik plak miqhael eh.. belakon je lebeyyy!! hahhaha..
destinasi adalah geng corner.. kasik budak kecik nie dendiam skit bila nampak upin ipin.. tapi sama jer.. meriah lagik mulut dia adalah.. disebabkan baby chair sume full, letak je lar dia atas meja.. lagik selamat ktorang rasa dari letak dia atas kerusi biasa tue jer.. hhehehe..
menu adalah roti canai kat geng corner nie.. sbb kuah sardin dia sedap.. tapi sbb da lambt kan, dpt sikit je lar.. tue pun sib bek ada gak.. dari takde langsung kan..
teh tarik amek 1 jer.. sbb kang mmg confirm tak habis pnye.. mmg betul2 tak habis pun.. coz teh tarik dia mcm over ke rasa susu je.. manissssssssssss sesangat.. suh tmbh teh pun sama je rasanya.. takde beza.. heheheh..

sebelum balik tue ktorang singgah boutique upin ipin.. seronok lar budak kecik tue kan merata sume gmbar upin ipin..

=p

No comments: