October 7, 2011

Budak Poyo!

nie malam bila ek.. mlm kelmarin tak silap aku.. dok bz bergusti ngan miqhael kat umah akak aku.. minggu nie kan aku ulang alik shah alam, tue yang blh melayan dia lebih skit.. hahhaha..
settle bergusti berdua, moh lar main picit2 pipi dia.. hahahha.. geram dowh ngan budak nie.. ada je perangai dia..

skang pandai da carik gaduh ngan aku dlu tau.. kang tau2 je datang tarik rmbut aku.. tak ke mmg nk kena haruk ngan aku.. selagi aku tak jerit suh lepas kan, selagi tue dia tarik.. perit jgn ditanya lar yerk..
budak yang over poyoooooo!! nyampah aku nk layan kadang2.. hahhaha..

eh, hari tue ada sekali kemain lagik ko dia arahkan aku buat susu dia.. perghhhhh.. x menahan ktorang.. akak aku da ketawa2 da bila dia mengarah aku.. siap angkat2 tangan tunjuk arah dapur.. bila aku malas nk buat, dia dtg kat aku, dia sepuk aku sekali dua..
nie konon2 senyuman paling comel dia lar.. padahal muka mintak nk kena tmpar ngan aku jer.. muahhahaha..
tabiat dia skang.. suka gigit2 hanger.. pastu bakul baju akak aku pun habis dia nk menggigit gak.. ko da knape A'el?? abaikan baju2 kat hujung kepala dia tue yerk.. akak aku sibuk nk lipat baju dia.. dia pun sama sibuk nak menolong.. bila da msuk tangan dia tolong lipat sama.. gitu lar keadaan bajunya.. bukan berlipat.. dia main cmpak je..
nie budak yang selalu carik gaduh ngan aku..

nie budak yang selalu buat aku anginnnnn..

nie budak yang keletah2 dia boleh buat aku ketawa..

owh, pagi tadi pnye insiden pun aku da ketawa terbahak2 ngan akak aku.. lupa je snap gambor pagi tadi..

love u lar rayyan miqhael.. my sweet baby boyyyy!! smpai bila2 pun!!! even da ada adik nnti..

=)

No comments: