August 9, 2010

Mish My Blog!

OMG! rindu giler kat blog sendiri.. hehehhee..

sian btul lama tak berupdate.. skit lagik nek sawang.. hahhaha..

eh, actually before g holiday ari tue da prepare sume entry tau..

skali boleh plak broadband aku tertinggal kat umah akak aku..

huuaaarrrrgggghhhhh.. nk nangis je masa akak aku bg msg ckp broadband tertinggal..

tapi cover je ckp 'xpe lar.. guna lar dlu..'

padahal dlm ati, 'cmne aku nk publish entry yang aku da buat nie??'

ater, xkan nk patah balik kot?? da smpai putrajaya sentral pn time tue..

so, punya gigih nk update gak, mlm tue siap g umah ekin lagik.. dengan harapan nk publish gune broadband dia..

skali kan, dpt publish 1 entry jer.. pastu terus broadband maxis tue jadi ngeng!!

lagik lar bertambah nk nngis kan.. :(

eh, tapikan broadband maxis skang mmg mcm hape da lar..

aku pn da nek skit hati bile nk guna.. ish, sib bek tahap kesabaran ada lagik kan.. kalo tak, confirm jadi mcm kes astro ari tue..

now, da boleh update cm biasa.. tapi entry holiday ari tue aku hold dlu lar ek.. nk collect pics kat kamera maniey n phone ekin dlu..

owh, this week pn kena ulang alik shah alam.. BIL aku outstation ke Kedah.. hoooreeeeyyyy.. dpt jumpe buah hati aku si miqhael tue.. hehehhe..

=)

No comments: