August 19, 2010

Kerana Kau.. Aku Lambat.. =(

pagi isnin ari tue, cm biasa lar.. dkt2 kol 7 aku ngan my sis da kluar da.. as usual gak, hantar my sis kat esso, then baru aku gerak ke putrajaya.. tapikan, boleh tak pagi isnin tue jalan jammed gilerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

nk lepas kilang gula CSR tue pn cm hape jer.. tersenguk2 je kereta sume bergerak.. sudahnya, smpai kat traffic light dpn CSR tue, ktorang wat u-turn jer.. ktorang ikut jalan kat seksyen 20 segala bagai tue sume.. segala bulatan sume lar ktorang lalu.. ko ckp je nk persiaran ape.. persiaran kayangan suma ada.. hehehhe.. biasa lar, shah alam kan mmg byk roundabout kan..

mine!2980

dari esso nie my sis gerak ngan ofismate dia.. ktorang smpai kat esso nie, siap ofismate dia da tunggu da.. then aku masuk parking jap, pastu g memerut.. hahahhahah.. dari aku terperangkap dlm jammed, baik lar aku melepaskan pape yang patut kan.. =p

mine!3016

nk kluar dari dpn esso nie pn da kemain jammed lagik yerk.. mmg menguji kesabaran lar time nie.. sib bek lar bulan puasa kan.. padahal jalan yang aku nk lalu tue, bukan jauh sgt pn dari esso nie..

mine!3017

jammed giler2 tue sume gara2 traffic light nie tak berfungsi lar nie.. yang org2 traffic nie pn smpai lmbt gak lar.. kol 7.50 baru aku lepas kawasan nie.. n smpai ofis kol 8.20..

huaaarrrrggggghhhhhh!!! gara2 traffic light lar nie aku lmbt msuk ofis tau.. sib bek ari isnin tue bos aku cuti.. da lar jumaat sblm tue pn smpai lambat.. yang jumaat tue smpai lambt sbb jammed kat elite gara2 lori n treler xcdnt..

time ptg jgn cite lar yerk.. aku exit kat ebor tue dlm kol 5.40 cmtue, dpn CSR da jammed menggila.. sib bek lar umah my sis xpyh nk lalu dpn CSR tue.. selamat dennnnn!!!

=)

No comments: