August 16, 2010

My Weekend.. =)

morning sume..

today da msuk puasa hari yang ke 6.. alhamdulillah, sumenye okeh lagik.. =)

amacam weekend korang time pose ari tue?? okeh tak?? mine was greaattttt!!!

actually weekend ari tue, aku ikut my sis n BIL balik palong.. kmpung BIL aku.. ktorang gerak hari sabtu.. lepas sahur tue terus siap2 sume utk blik palong.. konon nk gerak awal lar kan, skali kol 730 gak baru gerak..

nk siapkan miqhael lar pling lama.. dia nk tdo dlu lar.. susu dlu lar..

mine!3007 spanjang otw ke palong tue, mmg dia tdo je kat blakang.. tak bangun langsung.. smpai palong, ble kuar dari kete je mata terus terkebil2.. ater, budak nie kan tak penah kena cahaya matahari.. tue yang smpai terkebil2 jer.. hhehehe..

yg sbnarnya, hari sabtu tue kat umah BIL nie ada wat sembelih kambing.. bos BIL aku bagi duit kat dia utk sembelih sekor kambing then mintak sedekahkan kat situ..

nie lar 1st pengalaman aku tengok kambing kena sembelih.. nie later2 aku update yer.. cm tak biasa plak kan.. hehehhe..

=)

4 comments:

Wawa~* said...

selamat berpuasa yaty :) comelnyer baby... <3

yaTy ♥ said...

slamat berpuasa jugak wawa..
bby my sis..
=)

*ayu the sun* said...

lenanyaaaaaaaa....
geraaammnyaaaaa
tolong lah gigit kan pipi dia tu bagi pihak akak yaty ooiii...

yaTy ♥ said...

kak ayu..
aunty dia nie pn nek geram gak wpun hari2 tengok dia..
gigit??
cannot2.. hahahha.. kiss kan boleh.. hehehe..
=)