August 10, 2010

Tea Tree & Dewberry from Body Shop =)

hari ahad last week, balik je dari shah alam smpai kat umah putrajaya, xda sape pn kat umah.. confirm housemate aku dedua kuar dating.. hehhehe..

so, lepak sorang2 kat umah smbil pasang dvd.. huh, giler bosan bila xda siaran.. ble tah astro nie nk dtg pasang!!

ngah2 layan dvd tue, maniey balik.. hooyyyyeeeyyyy ada geng nk borak2 da.. hehehheh..

then dlm kol 8 lebih cm2, bf maniey ajak ktorang kuar g minum2.. tapi sblm tue g JJ Equine dlu.. coz aku nk carik sling bag..

tapi nan ado yang aku berkenan pn.. otw nk blik tue, singgah masuk Body Shop japs..

mine!2833

memula plan nk belikan dewberry pnye shower gel tue jer.. nie pn sbb kakak ofis aku kirim belikan.. sbbnya, masa aku beli yang time ktorang pegi lunch tue, masa bau2 kat dlm bodyshop tue bau dia tak berapa naik sgt..

so bila da smpai kat ofis, masa nk amek dari beg plastik kak su, dia try lar bau.. boleh tak time tue baru dia berkenan ngan bau dewberry nie.. padahal dlm BS tue da bape kali aku sua bau nie kat hidung dia.. then dia mintak aku jual kat dia..

hohohoho.. cannot2!! nnti org belikan yang baru yer.. heheheh.. tue yang alang kepalang da kat JJ tue aku singgah msuk BS japs..

sudahnya aku beli aku pnye 1 botol lagik.. wat simpanan.. cm cepat je nk habis yang dewberry pnye bau nie bila aku guna..

tapikan, last2 aku tmbh 1 set tea tree pnye facial cleanser, toner & moisterizer.. nie gara2 nk renew smula aku pnye mmbership.. huhuhu.. sib bek yang tea tree nie sesuai ngan muka aku..

da settle kat BS, ktorang g lepak minum2 kat warung pak maidin.. time nie tarak snap gambar.. tak koser da.. hahahhahah..

eh, korang pegi lar beli dewberry pnye shower gel tue.. sementara ngah promosi.. baru RM19.90.. harga asal RM30++.. tapi aku tak sure promosi dia smpai ble.. lupa nk tnye..

=)

No comments: