August 18, 2010

Da Nak Berpusing..

smlm genap 3 bulan da budak kecik nie.. pejam celik pejam celik kejap je da 3 bulan.. cepat betul masa berjalan skang nie..

so, da msuk 3 bulan nie, dia da ada perkembangan terbaru..

mine!3014

mine!3015

dia da nak berpusing da..

nie masa otw balik batu tiga ari ahad ari tue.. padahal baringkan dia tegak jer.. sekejapan je dia da mengiring.. pastu terkial2 tangan n kakinya nk ke side sebelah tue.. hehehhe..

gelak je aku ngan akak aku tengok dia time nie.. siap terangkat2 kakinya.. tapi tak gak berjaya nk berpusing..

xpe lar adik, pelan2 eh..

owh, aku panggil dia mmg macam2 nama.. sumenya tuju kat dia..

bulat mak ngah

tembam mak ngah

adik

miqhael

sayang

busyuk

kadang2 kalo malas nk panggil miqhael, aku n my sis panggil a’el jer.. nie da mcm nama pendek dia lar..

skarang nie pn kalo bercakap ngan dia, da panjang gak lar dia jawab dlm bahasa dia tue.. geram okeh tengok reaksi dia kalo time tengah bercakap ngan dia.. ngan dia pnye sengih2 tue.. mcm paham sgt ape yang kita ckp pada dia..

nnti da besar skit mesti mcm2 ragam lagik.. haih, tak sabarnya..

=)

2 comments:

Live. Love. Laugh. said...

comel2. kalo tengok time dia nak pusing tu mmg comel. tp kalo dah dengar dia bercakap...lagi laa comel.


p/s : salam perkenalan :)

yaTy ♥ said...

hye..
salam perkenalan.. =)
budak2 kan.. buat pape sume comel..
tunggu dia da besar nnti..
hehehehe..