August 18, 2010

Roslin Hashim Bercerai Lagi..

otw g keje, confirm lar aku dengar Hot fm kan..

then tetbe dgr plak berita pasal pemain badminton negara, roslin hashim nk failkan penceraian..

terus mcm terkjut aku dengar.. 'eh2 dia bukan ke baru kawin ari tue'..

rupanya mmg betul pn.. yg nie perkahwinan dia yang ke-2.. cuma dpt bertahan dlm sebulan jerk..

yang 1st dlu 12 hari je kan..

ape lar masalah dia nie ek..

kawin cerai kawin cerai..

hurm.. tak paham betul lar..

macam men2 je dia wat perkahwinan tue kan..

tapi tak tau lar ape punca sume..

wallahualam..

7 comments:

oMe aNaT said...

ntah..aku pun xfhm ngn dia..kdg2 aku rs dia mcm main2 jerk dlm bab2 perkahwinan nih..tp xblh gak nk salahkan dia..kte xtaw ape mslh disebalik rumahtangganye tu kn..dh tercatat dalam "buku" dia yg hdp dia sebegitu..redha aje la..waallahualam..

HarLisz said...

tp 12ari..atau a month..terlalu sekejap dia nk judge pasangan dia

yaTy ♥ said...

farah,
tue lar pasalkan..
cm mainan je pada dia..
tapi betul gak, kte tak tau pe masalah dia..
kalo da tertulis mcm tue, redha je lar yer..

lis,
tau xpe..
sekejap je kan..
sblm kawin boleh je kenal smpai 5 bulan bagai..
pas kwin jap je da cerai..
tak paham btul aku..

UglyPooh said...

hrmm..takutla pulak nk akwen cenggini ye

yaTy ♥ said...

huhuhu..
terus takut ek..
xperlu takut pn..
harap2 pilihan kte nnti yang terbaik..
=)

Live. Love. Laugh. said...

dia nak cipta rekod kebangsaan kot. main badminton dh tak seberapa, cari side controversy.

ngeh ngeh ngeh

yaTy ♥ said...

mungkin gak kan..
xdpt nk cipta rekod badminton..
dia cipta rekod lain..
hahhahaha..
=)