August 26, 2010

Hari Ke-15.. =)

smlm smpai batu tiga around kol 6.. coz aku kuar lmbt skit smlm.. so, cm biasa lar, smpai2 umah terus masak nasi sesiap.. lauk tunggu my sis bawak blik.. then terus mandi.. kang miqhael da blik, xyh berebut2 nk mandi ngan my sis lagik..

settle mandi sume, tengok phone ada 3misscall dari my sis.. call blik, tapi tak berjawab, so aku pikir confirm dia dlm komuter da.. laju2 lar aku bersiap nk turun bwh g amek dia kan.. skali boleh aku da smpai tmpt parking, baru dia call aku ckp komuter lagik 1/2 jam.. cittt!! pnt je aku siap laju2..

sudahnya dia suh aku amek miqhael dlu.. coz tkut komuter delay lagik kan.. nnti dia blik nek teksi jerk.. so, pegi lar umah mak cik dpn tue amek miqhael.. sib bek dak kecik nie da bgun time aku dtg tue.. baru je bgun pun.. soalan pertama pada mak cik tue..

miqhael ngamuk2 lagik mak cik ari nie??

hah, tak2.. ari nie mood dia baik.. xda ngamuk2 da..

owh, mesti da kena bebel2 smlm, tue yang hari nie behave jer..

betul yer, miqhael nie kalo ngamuk, mmg satu keje pn tak jadi.. bagi susu salah, tepuk dia tdo salah, agah2 dia ajak main tak kena gak, sume2 yang wat kat dia sume nye tak kena.. tah ape yang dia nk tah.. suh ckp tak nak plak ckp.. hehhehe..

smbil tunggu akk aku blik, layan lar miqhael nie berborak.. uiiii, dia kalo bercerita mmg panjang.. takde fullstop.. tapi ape yang dia citer sumenye ktorang tak paham.. hahhahaha..

mine!3073

mine!3074

lauk pauk yang my sis beli dari ofis dia.. ada udang masak lemak, smbal sotong & tempe + ikan bilis goreng.. menu tambahan adalah bihun goreng.. bihun goreng nie mak cik yang jaga miqhael tue bagi.. sume2 nye sedapppppppppp!!!

mine!3075

ktorang just wat air mango jer.. kordial nie my sis beli dari ofis dia.. 1 bekas ada 2 liter.. hamek ko, nak angkut cmne kan.. so, bwk blik skit2 dlm botol air kecik tue dlu..

mango nie aku lar rasa dlu ngan bihun tue gak.. almaklum lar, ngah cuti2 malaysia kan.. dpt lar makan dlu.. hhehehehe..

=)

No comments: