December 8, 2009

Y.E.S @ Sogo.. Yaariiibaaaa~~

Y.E.S?? ape ke benda Y.E.S nie?? hehehe.. its Year End Sale... lalalalala..

bila da Y.E.S. confirm lar happyyyyy sbb dapat laburrrrr duittttt lagikkkkk... hehehe.. labur lar sngt kan.. :)

so ari sabtu ari tue g jalan2 cuci mata kat sogo ngan kak lily n her teeettttt!! :)

msuk2 sogo je da penuh org kat ruang tengah2 tue..

kat ground floor tue diorang ada wat sale utk shoes & leather.. sale nie dari 4-15 dis.. lepas 15 dis tue maybe diorang tukar sale lain plak kot kat ground floor nie.. coz kat pintu masuk sogo tue ada tmpal yang year end sale nie dari 21 nov smpai 3 jan nnti.. :)

jom tengok sale ape yg ada kat tetengah ground floor nie.. nie mana yg aku sempat nk snap je lar yerk.. org tengah crowded, aku pn men snap je.. check it out!

handbags brand polo.. :)

kasut & sandal brand scholl.. :)

kasut2 lelaki pn ada gak kat tengah2 nie.. tali pinggang sume lar.. tapi aku tak lalu area tue, so xda lar gmbor nya..

pas da pusing2 skit kat tengah2 nie, tengok plak kedai2 yang belah tepi2 tue..

handbags brand pierre cardin..

yang kat atas tue ada 20% tak silap aku.. then yg dia sangkut2 pn ada byk jugak..

nie dari carlo rino.. nie pn ada 20% gak..


nie plak dari bonia.. pn ada 20%.. :)

ada byk lagik handbags2 yang cantik, tapi tue lar tak smpt nk snap.. nie yang mane ada nie sume kat tmpt org yg tak brape nk ramai sangat.. tue yang boleh curi2 amek pic..

kat area bawah nie mmg aku tak beli pape pn.. aku tengok jer.. sbb target aku kat sini...

*
*
*
*
*
*
*
*

hahaha.. aku nye target kat tingkat 1.. aku nk carik baju.. so, xleh lar nk beli handbag or kasut segalanya.. :)

btw, tue baju yang beli kat 1st batch shop@RM.. akhirnya.. pakai jugak setelah lama duk dlm almari je kan.. hehehe.. :)

baju ape yg aku beli, nnti baru kuar lar yerk.. skang tak leh kuar lagik.. =p mcm lar cntik je baju yg ko beli tue yatyyyy!! hahahha..

No comments: