December 21, 2009

Ratu Kebaya :)

last 2 weeks, PUSPANITA kat tmpt ktorang nie ada wat pertandingan Ratu Kebaya.. so, ramai gak lar yang join.. ada 2 kategori, bawah 35 thn & atas 35 thn.. smbutan nye not bad gak lar.. panasssssss jerk.. hahahhaha..

temanya zaman 50an & 70an.. =)

aku, kak wati, kak su & kak jee masuk dewan utk tengok jer.. tak join pn.. tapi aku msuk lmbt skit lar.. around kol 3 baru aku masuk.. time tu pendaftaran utk ahli PUSPANITA pn da tutup.. =p

hadiah2 yang bykkkk gile nie sumenya utk lucky draw.. so sape yang lucky je lar dapat..

hamek ko.. duduk betul2 meja yang dekat ngan meja hadiah utk lucky draw tue kan.. owh seat utk aku, diorang da cop kan dlu.. heheheh.. masa daftar nama tue, diorang bagi skali bungkusan utk minum petang.. aku tak amek pn, wpun diorang da amek kan siap2 utk aku.. lgipn time tue ngah kenyang..

majlis nie dimulakan ngan ucapan dari Pengerusi PUSPANITA tempat ktorang iaitu wife kepada Dato' KP kat sini.. da selesai ucapan, baru lar pertandingan bermula.. jom kita tengok masa Ratu Kebaya nie.. =)

peserta pertama

peserta keempat





hah, antara ramai2 kat atas nie.. agak2 korang yg mane menang?? heheheh..


lepas masing2 da wat catwalk kat dpn pengadil, da habis turn sume orang, diorang kena pose beramai2 kat atas stage plak..

sementara nk tunggu keputusan dari juri, time nie lar ada wat lucky draw.. antara ktorang berempat, yang nama naik utk lucky draw is kak jee & kak wati jerk.. aku pnye nama sah2 lar mmg takde kan.. nama pn masuk lmbt, sah2 lar aku tak mendaftar.. hahaha..

so, here we gooooo for the winner... drum rollllllllllll!!!

third place utk kak zura dari seksyen kewangan...

jambul depan dia yang melentik tue yang mahalllll.. heheh.. =)

tempat ke-2..

nie aku tak kenal sape.. =p

Ratu Kebaya jatuh kepada...

yang menang nie pn aku tak kenal sape.. hehehhe.. sbb ada yang dari JIM & BBG jugak.. cmpur sume skali..

habis ngam2 nk dekat kol 5.. so cpt2 naik ofis, kemas meja sume n trus ca alif ba wau ta.. heheheh..

No comments: