December 22, 2009

Prosperity ~~

akhirnyaaaaaa....~~

dpat jugak merasa PROSPERITY nie.. hehehhe..

sebelum2 nie pn mmg da penah mcD kuarkan prosperity nie kan.. tapi tak pernah pn teruja nk try merasa.. kali nie baru teruja betul2 nk merasa cmne lar sebenar nya prosperity nie kan..

ada 2 choice kan.. sama ada nk chicken or beef.. and aku pilih beef.. sbb da slalu sgt makan ayam.. hehehe.. =)

nie kalo sos dia lagik melimpah2 lagi lar terliur aku tengok rasanya.. hahaha.. walaupun beef, daging nye takde lar liat pn..

sedappppp sangatttttttt!! yummyyyyy gilerrrrrr..

aku try nie lepas da selesai cuci pic kat gne mesin kodak tue.. da along aku tak tepon2 lagik, so kte makan lar dlu yerk..

mcD ada buat mcflurry baru lar.. ada 2 pilihan yang terbaru.. berries & mudpie.. yang nie tak try lagik.. akan ku cuba dlm minggu nie nnti.. hehehe.. =p

tapi kan aku lagik suka mcflurry yang kosong jerk.. boleh tak ek kalo mintak mcm tue jerk?? tapi cm membazir jer kena byr harga mcflurry.. bek aku mintak eskrim cone tue jerk.. hahahaha..

wat entry nie, aku terliur balik bila tengok prosperity tue..

=p

No comments: