December 4, 2009

watson :)

pas da beli2 barang kat dlm care4, singgah g guardian jap.. tapi barang2 yang nk beli sume xda kat guardian.. habis da kot.. so pegi lar watson plak..

masuk2 je terus tuju tempat nie.. hahahaha.. stok aku da habis.. so kena lar beli.. kang tak memasal je kalo bendara jepun dtg kan.. so angkut 2 pek terus.. byk pilihan tue.. pndai2 lar nk pilih mane yang sesuai and selesa ngan diri sendiri kan..

aku mmg dari memula dulu dtg bendera merah, mmg pilih kotex jer.. x penah try brand lain pn.. so mmg selesa ngan kotex sahaja!

pastu g carik shmpoo and conditioner plak.. sib bek harga kat watson murah sikit dari kat guardian.. hehehe.. :)

pastu amek kan J&J pnye shower yang refill utk lis.. sbb dia tak mau msuk.. dia stay kat luar watson.. jaga troli.. hahahhaa..

nie hasil belian kat dlm watson.. barang beli tak bnyak pn dkat RM60 gak..

botol air pooh warne pink tue tak msuk dlm list aku pn.. tapi time tgh nk bayar tue, aku nmpk botol air nie kat blakang kaunter watson kan.. terus lar aku mintak.. lagik satu ada warne biru..

nie lar botol air pooh!

utk botol air nie tmbh lagik RM9.90 jerk sbb aku beli barang da lebih dari Rm10..

beli botol air nie mcm lar aku rajin minum air masak kan.. hahahha.. pedulik lar.. janji adooooo!

No comments: