December 23, 2009

ke hospital

petang Jumaat ari tue, ktorang ke SDMC kat Subang coz sepupu aku punya ank kena tahan kat wad ari khamis malam sblmnye.. ank dia demam.. badan mmg panas giler.. coz masa bwk g hospital tue, along aku ikut skali.. ari khamis mlm yg dia smpai tue pn, time nurse mandikan dia, dia da melalak2 nngis..

time ktorang smpai dekat2 kol 5 tue, zara nye tengah tdo.. spupu aku pun tdo gak kat atas baby cot si zara.. sabor jer lar.. sib bek bby cot nye besar mcm katil bujang gak.. =)

pas sepupu aku bangun, zara nye pun bangun.. time dia bangun nie, dia da muka nak nangis da.. coz dia ingtkan doc n nurse datang nk check dia..

nie mmg muka lepas nangis sungguh2.. bila da panggil2 dia, baru dia diam.. heehehe..

dia kena masuk air gak.. sbb tue dia asik nangis.. coz dia tak selesa ngan wayar2 kat tangan dia tue.. sepupu aku kata malam khamis tue zara g cabut wayar masukkan air tue smpai tertanggal & berdarah.. sbb tu tgn kanan dia pn nurse kat situ balut gak.. tak nak bagi dia tanggalkan lagik.. cian tgk dia.. nampak sngt dia tak selesa ngan benda alah tue sume.. tapi nk wat cmne kan.. da dmm dia tinggi sangat..

no picture lar mak ngah

no picture tue ayat mama dia yer, coz dia jap sengih, jap monyok.. kena amek mood dulu..

No comments: