December 29, 2009

Stick Games

dulu2 masa sekolah kan, slalu men game stick nie.. tapi da lama gileeeerrrr tak main.. and ari tue jumpe benda alah game nie kat umah my sis.. laju lar ktorang men..

actually, each color ada point2 dia kan?? tapi sbb da tak ingt bape point2 nye, ktorang men kira ikut sape yg byk stick tue dia yg menang..

beria-ia along aku n BIL aku men stick nie.. siap gaduh2 n dengki2 lagik..

asal turn akak aku jer, BIL aku mmg sakat dia..

dia baru usik stick tue skit jer.. da BIL aku sergahh "hah.. goyanggg!!" mau nye tak terkujat.. terus goyang betul2 stick yg lain..

asik dia je yg kena, mau nye lar along aku tak balas kan.. sure lar dia balas jgak.. tak padan ngan mak buyong btul.. hehehe..

gigihkan BIL aku nk amek stick tue.. ater, dia lum ada satu stick pn lagik nk wat cungkil stick2 yg lain.. siap nk men pinjam2 stick along aku lagik..

bagi lar abg pinjam stick syg satu..

tak boleh.. tak boleh.. ni stick fi.. abg guna lar tgn abg.. sape suh dengki fi slalu..

boleh cmtu kan.. sukati korang lar.. 3 round gak lar diorang layan stick nie.. tue pn bercekau memanjang..

=)

No comments: