December 6, 2009

SaSa ~~

the day yang g alamanda ari tue.. smpt lar singgah kat sasa.. memula mmg nk beli satu barang jer.. nk beli kapas muka je pn.. sbb kat umah tinggal 1 pek je lagik.. so kena lar standby lagik satu pek.. skali beranak pinak lar plak barang2 aku kat sasa.. hahahaha..

pas amek kapas muka nie, terus lar tuju ke kaunter.. skali boleh SA sasa tue kata tengah ada sale.. tengok2 lar dlu.. hahaha.. laju je lar aku p tgk sasa pnye mascara kan.. yang aku pnye dulu da tinggal skit..

smpai kat tmpt mascara tue tnye lar ngan SA tue, mascara nie ada sale tak?? sbb aku tak nmpak pn tanda sale kat situ.. skali dia kata ada.. tapi kena amek mascara skali dengan eye make up remover..

aku pn amek lar dedua nie skali.. so utk 2 brang nie aku just kena bayar RM39.90.. kira berbaloi lar pada aku.. coz harga asal mascara nie pn da RM42.90.. eye make up remover tue pn tak silap aku RM16.90..

pastu kan, tetbe terberkenan ngan lip luster duo nie.. hehehe.. amek lar jugak.. yang nie ada 50%.. so jadi RM14.45 jer.. :)

sale kat sasa nie smpai 3 Jan 2010.. yang nie aku smpt tnye ngan SA tue.. hehehe.. so korang2 ada masa lagik utk tgk pape yg patut kat sasa.. lama lagik tue sale dia..

=p

No comments: