December 3, 2009

Care4 Alamanda

tgh hari smlm tgh2 on ym.. tibe2 lis ym tnye..

"kak, petang nie ko wat per??"

"haha.. aku baru nk ajak ko g bli barang.."

"ya ampunnnn.. sama lar plak.. heheh.."


hahhaha.. kebetulan plak kan dia pn nk ajak aku bli brang gak.. so ktorang decide g alamanda jerk.. beli barang kat care4 sudah..

kol 5 lebih dia da smpai kat bwh ofis aku.. time dia smpai tue baru je start hujan lebat kat area ofis aku.. aku masuk2 keta je boleh dia sound..

"nie mesti org tmpt keje ko byk dosa.. tue pasal tetbe je hujan.. nk bagi kurang skit panas nye.."

hampeh je kan ko sound mcm tue..

smpai alamanda trus tuju kat care4 jer.. mula g kat bhgn shmpoo n sabun2 sume.. then baru teringat nnti nk singgah guardian or watson.. so ktorang decide kat dlm care4 tue carik barang makan jer..

hah, pilih kak.. pilih.. jgn tak pilih..

sume lorong2 yang jual makanan ktorang msuk.. takde satu lorong pn yg ktorang skip.. msuk tiap2 lorong cari ape yang jadi idaman hati.. :)

nie barang ktorang berdua.. takde lar byk mane pn beli.. aku tak leh lar nk bli frozen food.. coz umah takde fridge kan.. kang kalo da beli, kena goreng sume skali.. kalo tak nk simpan kat mane kan.. kalo da goreng sume skali, sape lak yang nk perabiskan sumenya??

simpan je lar angan2 nk goreng nuget ke, fishball ker, sosej ker.. tue sume hnye leh buat kat umah akak aku jerk.. hehehe..

nie je yg jadi pilihan aku.. koko krunch ngan milo tue wajib ada.. favvy aku lar kata kan.. hehhee.. then amek 2 megi cup.. 1 perisa kari.. 1 lagi perisa kari ayam.. nie wat stok kat ofis jerk.. maggi kat umah ada lagik.. tak berusik pn.. hehehe.. pastu ada biskut coklat teddy bear yg packet2 kecik tue.. satu pek besar tue ada 20 packet.. so aku 10 packet.. lis 10 packet.. then aku amek 3 keropok.. ada rota, chacos & twisties.. nie pn tah bile lar aku nk kunyah.. hehehe..

No comments: