December 10, 2009

Damn It!!!

something happen yg aku mksudkan kat entry before nie pasal aku lost 'something' time kat bukit jalil nie.. :(

perasan tak beg pink yang aku bulat kan tue?? yup.. beg tue lar yg hilang.. actually xda lar besar beg pn.. dia kecik jer.. ngam2 msuk hp.. tapi dia ada 2 side.. so sebelah aku letak hp.. sebelah lagik aku letak pass keje skali ngan kad touch n go aku.. masa nie still ada kat aku lagik..

then time nk ke booth hot fm tue, ngan tangan penuh barang sume, beg tue aku sangkut lar kat pergelangan tangan kiri then kat tangan kiri aku, aku pegang hp & kipas..

bila smpai kat depan booth hot fm nie, beg tue still ada kat tangan aku lagik.. then aku ngan kak nad pn gerak lar pegi ke booth ribena.. booth ribena nie bertentang ngan hot fm jerk.. tak jauh sgt pn.. time kak nad g bli barang ribena tue, aku tunggu kat blakang sorang2.. then bila kak nad da settle beli, aku nk tengok dlm beg ribena tue ape yg ada, baru prasan yang beg pink tue da takde kat pergelangan tangan aku..

ktorang ber2 pn patah lar balik ke booth hot fm tue, but still xda gak kot2 lar tercicir kan.. tapi kalo tercicir mesti dengar bunyi syiling, sbb syiling aku wat tambang bas ada bykkkkkkk dlm tue.. syiling 10 sen lar yg byk.. hehhee..

pastu pk2 lagik kot2 lar penyeluk saku tue nk kuar kan dari tangan aku, semestinya lar tersangkut kat kipas yg ada kat tangan aku.. kalo nk kata org tue rentap dari tangan aku, mesti aku perasan gak.. kalo kata org tue pukau aku, bek lar dia pukau amek hp yang sah2 aku pegang kat tangan tue kan.. so sngt musykil kat situ cmne org tue leh rembat beg tue??

dlm beg tue ada RM10.. cmpur syiling tambg bus ada lar dlm Rm2.00 kot.. then pass keje aku n kad touch n go.. yg sadisnya kad touch n go tu aku baru je tmbh RM50 dlm tue.. hawauuuuuu tul lar org yg wat keje cmnie.. tak memasal je aku xpunch ari isnin tau..!!!

habis dlm beg2 barang yg ktorang beli sume ktorang tengok smula kot2 lar ada terjatuh dlm tue kan.. tapi nan adooooo pn!! mmg sah2 kena rembat.. sib bek lar hp aku pegang kat tangan.. kalo tak.. tak tau lar aku pe jadi.. :(

moral of the story, kalo pegi kat tmpt org rmai nie kena lar careful lebih2.. wpun pada kita yg kita pegang or tayang tue tak seberapa, tapi utk PENYELUK2 SAKU nie, diorang mmg nampak duittttttt je..

pengalaman yang sangat2 berharga buat aku!!

sila beringat ye cik yaty!!

:(

No comments: