December 31, 2009

Prosperity again :)

againnnnn.. makan prosperity lagik.. hahahaha..

masa yang aku wat entry pasal prosperity nie, kebetulan time lunch tgh ari tue kak jee ajak g mcd..

terus aku ckp nk prosperity!! hahahaa.. padahal kak jee pn mmg nk tue jugak.. =)

dekat2 kol 1 ktorang da kuar da.. heheh.. g isi minyak dlu, then terus g alamanda.. q kat mcd time lunch hour tak yah cite lar kan.. mmg lar panjang nk mampus..

tapi demi prosperity, qqqqqqqqqqq panjang pn takpe larrrrrr.. hehehhe.. jdinye aku q kat kaunter mcd, kak jee g crik tmpt duduk.. coz time ktorang smpai tue mmg full house.. so mata kena liar skit carik sape yang da sudah makan.. hahahhaa...

2 set beef prosperity.. aku suka dia nye twister fries tue.. kadang2 kalo beli yang len pn aku mintak tukar fries.. hehehe.. air cm biasa lar.. aku pilih milooooo!!

terliur tak?? hahaha.. jahat japs.. =) tak cukup black pepper yang sedia ada, aku tmbh lagik black pepper yang ada kat tmpt cili sos tue sume.. hehehhe.. tak cukup pedas lar black pepper dia..

bersungguh2 kak jee mkan.. hehhee.. dia tak perasan pn aku amek pic nie.. tau2 je da kena snap.. hahaha.. =p

muka org kekenyangan dapat makan prosperity lagik.. :)

ngam2 kol 2, baru ktorang selesai makan, then terus gerak balik ofis.. takkan nk merayau lagik kan.. sah2 da abis lunch hour.. hihihi..

mcm nie lar kalo nk kuar dari parking alamanda.. nak2 time lunch or time gomen gaji.. sesak memanjang.. ater, da mmg takde tmpt lain nk pegi kan.. tuju je lar alamanda nie hah.. hehehe..

nie da nk dekat2 smpai ofis da nie.. nie klakar lar pada aku.. tak tau lar pada korang kelakar ke tak..

mcm nie, time ktorang smpai kat traffic light nie, lampunya baru je bertukar dari kuning ke merah.. yang kete kat depan tue sbnrnya dia da terlajak da.. bukan terlajak skit pn, mmg da terlajak byk da pn..

korang tau dia buat ape?? dia benti kat situ, pastu dia undurkan krete dia.. hahahhaa.. sah2 lar ko da terlepas garisan kuning tue kan, terus je lar jalan.. nie ko gigih gak nak undur ke belakang kan.. bagus betul..

=)

No comments: