December 7, 2009

BHEUU Starz 2009

jumaat mlm ari tue, kat ofis ktorang ada wat pertandingan BHEUU Starz 2009.. ala2 gangstarz lar konon2.. ceh, nak gak samakan tue.. hihihih..

last year pnye diorang wat BHEUU Idol, so kali nie tukar nama plak.. next year tukar jadi ape, tak tau lar plak.. =p

aku g mlm tue utk bagi sokongan kat kak su n kak wati.. sokongan lar sgt kan aku bagi.. hahaha.. blasah je lar kan..

malam tue ada 15 penyertaan.. actually, diorang ber2 tak mau msuk pn.. tapi sbb da orang len suh msuk, then siap sponsor lagik yuran penyertaan, nk tak nak diorang msuk lar jugak.. tue pn lepas da pikir pasal teeettttt.. kena sensor.. tak leh cite.. rahsia..

kte layan gambar je lar eh.. aku nk crite pn bukan aku kenal sume2 yang msuk nie pn.. tapi tak sume peserta ada.. ada yg time diorang tgh menyanyi aku merayau2 kat luar dewan.. :)

she is preggy.. dia nyanyi lagu zaiton sameon.. ape ke ek tajuk nya.. hah, menaruh harapan.. :)

dia nyanyi lagu fauziah latif, setia ku korbankan.. :)

nyanyi lagu aizat, hanya kau yg mampu.. :)

dia nyanyi lagu dari coklat, ape ke ek nama lagunya, aku dan dia kot kalo tak silap aku.. =p

dia nyanyi lagu RR.. kenal dok RR?? heheh.. Ramlah Ram.. :) malu2 tapi mahu..

dia nyanyi lagu amelina, asyikkkkkk.. :)

lepas turn dia nie, turn kak wati plak.. :)

nie rupa org ngah tunggu giliran.. hehehe.. :)

kak wati dia nyanyi lagu matahari by agnes monica.. nie pn last minute pnye decision.. sbb sblm tue plan lagu lain, petang tue pukul 5 baru confirm dia nyanyi lagu nie.. time kak wati ngan kak su, xda pic sbb aku record diorang nyanyi.. t kalo rajin aku upload, sbb nk kena tukar format dlu.. :)

nie time kak su ngah tunggu turn dia lak..

time nie kak wati tengah nyanyi.. diorang nye turn sorang 2nd last, sorang lagik last..

keputusan nya.. next entry lar yerk.. :)

No comments: