December 8, 2009

Men's wear & Footwear..

lepas da pusing2 kat tingkat satu, nek pulak kat tingkat dua..

tingkat dua tmpt pakaian lelaki.. so boleh lar cuci2 mata tengok kemeja wane PINKKKK!!! hahhahaa..

hah, nmpk kat bape sale nye tue.. ada yang 50% ada gak yang 70%.. tapi yang nie aku tak suka sgt lar, sbb kemeja nye plain jerk..

deret2 nie ada byk lagik lar brand yang lain2.. so sepanjang lorong nie mmg aku asik ulang alik jer..

nk tau pasal ape?? pasal nie hah.. :)


kemeja PINKKKKKKKK!!

ishhhh.. aku da la mmg pantang nmpk warne pink kan.. tue yang duk ulang alik ulang alik jer kat depan nie.. yang nie dari Renoma..

tak tau lar pada korang cntik ke tak.. tapi sbb aku yang tengok dpn mata sendiri kan, so pada aku mmg cantiiiikkkkkkkk..

tapi wan ada org tue tak mau pakai, so aku pn hanya mampu tengok je lar kemeja tue..

nape lelaki tak mau pakai pink ek??? bukan nmpk jmbu sgt pn.. herm..??

da puas ulang alik kat tmpt baju, aku g jalan2 kat tmpt kasut plak..



tiga tiga pic kasut nie dari brand bonia.. aku snap sbb teringat yang BIL aku ngah carik kasut wane brown.. nk bg sama ngan belt dia..

so, sila lar buat pilihan kot2 ada yang berkenan yerk.. :)

kasut2 nie sume ada 20% if tak silap aku lar.. coz kebanyakan nye mmg ada 20% jerk.. certain tmpt je yang up skit dia nye diskaun..

pasni kite smbung tingkat ats skit plak yerk.. hehehe.. =p

No comments: