December 9, 2009

Set Pinggan Mangkuk :)

okeh.. meh kite nek setingkat lagik kat dlm sogo.. heheheh..

kat tingkat nie byk perkakasan dapur lar.. mcm set pinggan mangkuk, cawan2, set sudu sume tue lar.. periuk belanga kuali dan yg sewaktu dengan nye..

nek kat sini aku follow kak lily jerk.. dia usha ape ek.. tak ingat lar..

so layan gmbor je lar yerk..

aku snap yang wane pinkkkkkkk sajooorrrrr.. :)

set pinggan bunga merah nie ada 20%.. tapi pas da 20% pn aku tak tau bape harganya.. sbb aku mmg tak tengok harga langsung.. men snap je pic mane2 yang aku nampak.. hehehe.. :)

bekas set sudu nie mmg palingggggggg besar kat situ.. bape harga pn aku tak tau.. aku teruja amek gmbor sbb dia set yang paling gabakkk kat situ..

tapi isinya takde lar byk mane sgt pn.. =p

nie lak set2 sudu yang ada sebelah menyebelah ngan set yang besar tadi.. tapi yang paling besar yang kat ats tadi tue lar..

set2 nie aku tak perasan plak ada diskaun ke tak... :)

nie plak set pinggan wane pink.. cute jerk..

nie pn wane pink gak.. yang nie tak sure harga dia satu2 or mmg da siap satu set..

comel kan mug2 nie.. memula nak amek gak satu..

tapi bila pikir kat ofis da ada mug, nk beli lagik nk wat ape.. kang ada meja aku penuh ngan mug je.. jadinya tengok je lar mug2 yang comel tue kat situ.. tak beli satu hapa pn kat sini.. hahhaha..

:)

No comments: