December 10, 2009

Inside the bags!

nie beg hasil borongan aku n kak nad.. ada yang kak nad beli aku tak beli.. mcm ribena.. sbb dlm tue ada 2 botol ibu ribena yg besar n lain2 jugak lar.. umah aku kan takdok peti ais, celah mana aku nk simpan ribena tue kalo dah bukak kan.. so lupakan je lar hasrat nk beli ribena tue wpun dalam hati membuak buak nak beli.. hihihi..

jom intai pe ada dlm beg2 lain plak.. kita mulakn dengan mamee!!

nie beg nye.. beli pn sbb nk kan beg2 yang cantik2.. heheh..

nie isi kat dlm beg mamee.. :) ada 2 pek mamee sluurrrppppp.. perisa kari satu, perisa ayam satu, 1 pek besar mamee.. dlm dia ada pek2 kecik.. then ada keropok double decker n 1 megi cup perisa kari ape tah..

satu beg nie harga nya RM10 sajor.. :)

next is mister potato.. nie mmg dari tmpt parking lagi da aim nk beli.. hahahah..

nie lar beg nye.. sblh gmbar mister potato, sblh lagik corntoz.. so dua side yang berlainan pic nye.. nie pn RM 10 jugak..

barang2 nie yg ada kat dlm beg mister potato.. ada 1 botol mr potato, 1 pek mr potato, 1 pek corntoz, 1 pek double decker n 1 pek besar mamee.. :)

kaya dengan keropok jer..

next is munchy's

nie beg nye.. sama gak harganya RM10 gak.. majoriti letak harga RM10 lar.. tapi dlm tue mcm2 lar yg ada..

munchy's nie mmg puas hati lar beli.. penuh ngan biskut coklat jerk.. suka.. suka.. suka..!! yang aku tak suka tue hah biskut lexus.. leh plak letak yang ada cheese.. letak lar yang coklat.. sah2 lar yang nie aku bwk g umah along nnti.. heheh.. =)

last skali aku beli bliss.. minuman yogurt perisa mango.. tetiga botol aku amek mango.. nie pn sama gak, 3 botol tue RM10.. satu botol aku bagi pada kak nad..

2 keropok nie tak beli kat jom heboh yerk.. nie kak nad bagi.. yang pedas skit tue da selesai petang tue jugak.. tinggal lagik satu jerk.. hehe..

thanx kak nad.. =)

No comments: