November 8, 2011

Selamat Pengantin Baru!

hari sabtu 2 minggu lepas, ktorang g kenduri kawen kat Sri Andalas sana.. mcm biasa jugak.. aku lar yang kena drive yerk.. BIL aku ada class kan weekend.. so aku kena lar bwk akak aku n ibu aku g wedding nie.. nie wedding kwn BIL aku..

owh, pestime drive kluar dari Shah Alam.. hehhehe..

smpai je kat umah pengantin, wajib lar carik makan dlu.. huhuhu.. eh, ktorang smpai dlm kol 3 cmtu lar.. sbbnya kol 2 lebih baru kuar dari umah kan.. menunggu miqhael bangun dari tido.. dia tue kalo kacau tido dia, mau dia ngamuk buat perangai nnti.. cer kalo dia yang kacau tido orang lain.. xda pun org nk ngamuk kat dia heh.. hihihi..
settle makan, masuk dlm umah pengantin.. pengantin tengah bergambor kat pelamin.. serba hijau yer pengantin nya.. yg pengantin lelaki tue kawan BIL aku.. tapi kalo tak silap aku, yg pmpuan pun kawan opismate jugak.. kalo x silap aku lar..

owh, miqhael melopong je ye mulut dia dok tengok pengantin.. hehheeh.. terus dia x cam Uncle Ad dia.. padahal kalo kat apartment akak aku tue, pantang sgt nampak Uncle Ad dia, melaju je dia.. nie terus tak cam.. pastu spek pun tak pakai kan.. lagik lar dia tak cam..
muka pelik miqhael.. heheheh..

anyway, selamat pengantin baru.. semoga kekal hingga ke akhir hayat.. next ada majlis bertandang kat johor plak.. nie aku tak sure BIL aku pegi ke tak.. mayb pegi kot..

=)

No comments: