November 24, 2011

Rambut Dia Da Boleh Ikat!

muka tak puas hati sbb kena paksa ikat rmbut.. hehhehe..
muka happy da.. jari dia mmg aku ingt twisties je wei.. pendek2 dan gemok2 jarinya.. hahhaha..

skang nie dia suka mengajuk ape yg ktorang ckp.. malasak dia da kurang skit kot.. cuma dia tak leh duk diam je lagik.. hahahha.. kalo g giant tue, biarkan dia jalan, mmg tah kemana2 je dia pegi..

ari tue ktorang g giant, saja lar aku biar dia jalan.. sbb dia bsing nk jalan sendiri kan.. mula2 elok je jalan depan aku.. kang tetiba dia melencong msuk guardian.. kena lar kejar dia cpt2.. sib bek dia tak gapai pape dlm guardian tue..

pastu bila biar dia jalan smula, selamba je dia pegi naik treadmill yang ada kat ruang legar giant.. sib bek lar treadmill tue tak bergerak.. kalo tak, mmg ada yg cium treadmill tue..

kalo tepon akak aku, bercintaaaaaaaaaaaaaaaa okeh nk dengar suara dia.. nyampah aku kalo ckp dlm tepon ngan dia.. dia wat dekkkkk jer kalo panggil nama dia pun..

minggu nie, siap lar ko mak ngah buli!!

=p

No comments: