November 24, 2011

Dinner @ D'Arab Cafe, Seksyen 7 Shah Alam

ini pun mcm biasa jugak.. crita yang tertangguh berminggu2 yang lalu.. hihihihi.. sape suh blogger buat hal kan.. sib bek skang da okeh.. okeh nie pun kena guna mozila baru okeh..

so kisahnya ktorang pegi dinner kat D'Arab Cafe.. seksyen 7 sana.. belakang Unisel Selangor.. nie kali kedua ktorang pegi.. 1st time pegi dlu, aku ngan akak aku x merasa pun nasi arab dia.. coz ktorang da kekenyangan.. tue yg BIL aku bwk ktorang kat sini lagik sekali..

muka budak dipaksa bergambar.. hahahha..

boleh amek yang ala carte n boleh amek yang combo.. so ktorang mmg amek yang combo jer lar.. jimatttt byk okeh amek combo nie.. sekali ngan air terus.. kalo amek combo nie ikut pilihan menu lar.. ada yg RM26 ada yg RM30.. kira set combo nie mmg utk 3 org makan.. coz sama ada ayam dia, or kambing whatever sume tue mmg dia akan bg 3 ketul..

nie plak kalo pilih yg ala carte.. so kalo ala carte je pun da RM15.00.. baik lar amek set combo!

pilihan ktorang set combo D.. ada 1 lamb + 2 roasted chicken.. nasi dia kemain bykkkkkkkkkkkk!! lamb dia pun boleh tahan besar.. roasted chicken dia best.. berasa je rempah sume.. mmg sodapppppp!!

miqhael makan sendiri yerk.. dia makan pun bertambah2.. akak aku makan setoit je.. x tmbah pun.. so mmg aku ngan BIL aku yg kena pulun nasi arab tue lebih2 skit..

nie plak air avocado chocolate.. nie akak aku teringin.. order lar kan.. ingtkan gelas biasa jer.. sekali smpai kemain besorrrrr gelasnya.. tue pun ktorang berempat tak larat nk habiskan.. yang balance tue kasik tapau bwk balik..

tapi tak smpt smpai umah da habis.. miqhael gigih habiskan time dlm keter.. hahhahah..

so kalo korang teringin nk makan nasi arab, boleh lar pegi sini yerk.. portion yang byk dan sgt berbaloi harganya.. idak lar membunuh sgt pun harga nye mcm kat certain2 tempat lain..

=p

No comments: