November 4, 2011

Pagi Sabtu

hari sabtu mcm biasa punya rutin gak.. keluar bekfast di pagi hari.. hehheheh.. sbbkan ada ibu aku, mmg ktorang x jejak kedai mamak lar yerk.. ibu aku alergi kalo makan kedai mamak..

wpun stakat tapau roti canai utk di makan kat umah, kalo dibeli kedai mamak, jgn lar nk tipu dia ckp kedai melayu.. dia tgk rupa roti canai tue pun da boleh tahu beli kedai mamak ke tidak.. hahhaha.. hebatkan ibu aku?? huhuhu..
so ktorang ke singgahan rasa sana.. menghala ke area giant tue.. aku just amek makaroni goreng ek?? ntah lar.. ye kot tue namanya.. ngan nasi goreng pedas tapi sumpah sedap nk mmpus! eh, nama nasi goreng nie aku yg bagi.. hihihihi..

siyes wei, nsi goreng dia mmg pedas kaw2 pnye.. tapi sedappppppppp!!
ibu aku amek kuey tiaw goreng jerk.. ngan milo panas.. owh, lupa plak.. time nie kak ina ngan husband dia pun ada jugak.. kebetulan dorang dari pasar, then hantar ikan yg akak aku kirim tue kat umah, pastu ktorang ajak dorang join g bekfast skali..

miqhael pun mcm biasa.. makan mee goreng ngan mummy dia.. dia kan hantu mee.. heheheh..

=)

No comments: