November 15, 2011

Audit 5S!

huwaaaaaagggghhhhhhh...

nk nngis weiiiii...

esok ada audit 5S!!! perggghhhh.. nk EL lar esok.. eh, nk MC lar.. hihihii..

bape bulan ek dok bz pasal 5S nie?? kalo x silap aku dekat 3 bulan gak lar.. owh, audit esok oleh MAMPU.. fuuuhhhhh2.. jgn lar tengok mcm2 tmpt aku nie.. siyes, tmpt aku mcm hape jerk.. ngan wayar berselirat bawah meja..

printer je da giler kuasa smpai 2 bijik.. hihihihi.. sib bek mesin faks aku da cmpak ke luar.. hahahahah.. laci ngan drawer jgn citer lar.. kalo yg cntik pun laci yang ada alat tulis ngan dokumen rasmi.. mana yg tagging peribadi sume aku sumbt je dlu..

haishhh.. cmne nie, empunya tmpt pun x audit tmpt sendiri lagik.. MAMPU plak nk dtg audit.. erk, tangguh lagik boleh x?? hahhahahah..

okeh lar, sehari suntuk nie bz nk menyental drawer.. drawer yg aku ada nie da melekat ngan mcm2 benda.. so mau kasik sental.. nak tmpal tagging file yg baru..

chayok2 yaty!! 3 drawer ko nk kena sental nie.. huhuhu..

=p

No comments: