November 9, 2011

Hoyeeeyyy!! Jang Monang!

wpun da basi cite nie.. aku nk tepek jugak yerk.. ater, xdapat p tgk kat stadium.. layan sorang2 je tau kat umah final piala malaysia ari tue.. huhuhu..

ibu, along n BIL aku p umah pak cik aku.. ada bbq.. aku je pekik sorang2 kat umah bagai nk giler.. hihihi.. smbil pekik smbil dok tweet.. smbil dok sms.. sms ngan org2 pendengki yang tgk live kat stadium.. huhuhu..
sbnrnya nk amek gmbar aidil jerk.. hihihih.. suka aku tgk style rambut dia.. wpun dia dpt kad kuning, ada aku kesah.. asalkan bkn merahhhhh!!
eh2.. yg penting mng okehhhh!! x sia2 aku sokong.. huhuhu.. tue lar ganu.. sape suh kalahkan selangor.. kan da kalah ngan N9.. **ayat jeles sbb sel x msuk final**
skng ngah pkir musim baru nnti nk sokong mana plak.. hahahhaha..

=)

No comments: