November 4, 2011

Nak Jugak Dia..

hari jumaat ari tue, ptg cm biasa lar aku balik SA sana.. kebetulan minggu lepas ibu aku dtg sini.. so meriah la skit umah akak aku tue.. **eh, bkn kalo ibu aku xda kat sini pun umah tue da meriah ngan suara miqhael gaduh ngan aku ker?? heheheh..**

time aku smpai tue, budak kecik tue mcm biasa lar yerk.. pantang nampak ada cekak rmbut atas kepala aku nie.. laju je lar dia menggapai sama..

so korang layan lar usaha2 dia untuk pakai sendiri cekak tue.. bukan dia nk bagi pun kalo aku nk pakaikan kat kepala dia.. dia nak dia sendiri yang buat.. bagus2.. usaha tangga kejayaan ye A'el.. sila berusaha dengan gigih!!
ishhhh.. cmne nk pakai nie?? mcm gini ke mak ngah wat ek??
alaaaaaa.. x jadi pun...
owh... mcm gini kot.. masuk dari depan gini..
yeaaaayyyyyy.. berjaya!!!

hahhahha.. sukati lar A'el yerk.. janji ko seronok.. patah cekak mak ngah, siap lar ko nnti..

=p

No comments: