November 10, 2011

Main Sorang2..

malam ahad ari tue.. miqhael tinggal berdua ngan aku.. ater, mummy, daddy ngan tok nya pegi makan sedap2 kat hotel.. hahhaha.. eh, mmg dorang g hotel makan sedap2 pun.. coz pegi wedding Ad n wife dia.. ari sbtu ktorang pegi kat umah.. hari ahad mlm plak kat hotel..

tapi bila pk hotel, confirm lar makanan dia smpai ikut time kan.. pastu confirm lar protokol mcm berlebih skit kan.. kena lar ko duduk je smpai pengantin smpai.. habis, korang ingt miqhael tue reti ke nk dduk setempat dediam?? nan hadonya lar yerk.. tue pasal dia kena tinggal ngan aku.. hihihi..

itu pun akak aku nk kluar sume, aku kena angkut dia msuk bilik okeh.. leka kan dia sekejap.. hahahah.. siap bagi arahan kt akak aku 'dlm masa 5 saat, sila keluar sekarang!' muahahhaa..

miqhael mcm biasa lar.. keluar je bilik terus 'mummy??' ngan muka blur dia.. hihihi..
so nk bagi dia leka, main lar ko saidina upin ipin tue yerk.. tapi aku siap pesan..

adik main yang nie tau.. yang kertas2 nie sume jgn eh.. nnti momok dtg kalo adik main yang kertas2 nie..

momokkk.. momokkkk..

hah, t momok dtg.. main yang lain2 takpe.. kertas nie jgn tau..
sgt mendengar kata pnye anak buah.. mmg dia tak usik pun yang kad2 nama tmpt n duit2 upin ipin tue.. dia leka main rumah, dadu ngan menatang2 lain tue hah..

dok main pindahkan.. dari kotak sana, msuk kotak sini.. dari kotak sini msuk kotak sana.. da puas dia meniarap, kang dia duduk.. penat duduk dia meniarap smula.. hahahhah.. bagus lar.. pandai bwk diri sendiri.. kol 8 lebih gitu dia da tido.. sib bek kali nie nk tido senang.. minum susu pun tak habis da lelap..

ngam2 mummy, daddy n tok dia balik baru dia bangun.. dlm kol 11 lebih gitu.. hah, pastu meriah lar dia carik gaduh ngan aku tetengah malam kan.. hahahha.. tok dia smpai gelak2 tengok dia gaduh ngan aku.. lawak okeh kalo gaduh ngan dia..

dia da bgun tido tue, pandai2 lar mummy dia nk bagi dia tido smula.. aku confirm2 lar nk tido.. isnin nk keje kot.. akak aku cuti isnin tue.. boleh lar dia tido lambat..

=p

1 comment:

Emylin_Izlin said...

keh keh keh...sukanya tengok gelagat budak kecik ni,,,makin dia nak nangis, makin kita nak buli dia kan...blog ko ni mmg dah jadi blog anak buah ko la ....hehehe....sweet