November 30, 2011

Monthly Check Up!

sabtu pagi ari tue, aku bwak akak aku pegi check up.. 

eh, nie 1st time aku follow monthly check up akak aku utk 2nd baby dia..hihiih.. BIL aku stay umah coz nk study.. miqhael wajib lar bwk dia..

pepagi hari da sentap ngan aku smpai merajuk gaya mcm gini.. hahhahaha.. aku kan suka sakat dia.. tak ingt da aku sakat dia pasal ape yg smpai dia merajuk gini.. pastu muka cemberut jerk..


otw nk ke KPJ tue, singgah jap kat petronas beli roti.. wat lapik perut.. habis ye roti jagung tue dia makan sorang.. heheheh..

time ktorang smpai nie, xyh lar risau kot2 dpt nombor yg lambt2 kan.. coz anak mak cik yg jaga miqhael tue da amekkan no utk akak aku siap2.. hihihih..

so msuk dlm KPJ tue tunggu mencarik ateh je kat area pharmacy tue.. budak kecik nie kemain bershuffle bila nampak ateh dia.. poyo habissss..


menyampah aku tgk muka dia gini tau.. bila tunjukkan dekat dia smula pun, dia gelak sama tgk rupa dia mcm nie.. hahahah..

nie gara2 aku ckp aku syg mummy, terus dia terpa akak aku dok kiss kiss muah muahhh.. takut sgt bila org ckp org syg mummy dia.. melaju jek dia menerpa..

baby akak aku pnye condition so far so good.. but skang nie akak aku da kena stop bgi tetek kat miqhael.. hehehhe.. iyer, budak kecik tue nyonyot lagik tetek wpun da xda susu.. dia nak gak bergayut ngan akak aku..

doc suh benti bagi dia menetek sbb akak aku da start rasa tegang2 perut.. doc takut baby lahir pra matang.. wpun xda susu da, even miqhael menyonyot lagik, still ada hormon yg terhasil.. so mmg kena stop bagi dia tetek..

smpai umah tgh hari tue mmg dia mintak kat akak aku, laju lar aku p amek garam, tabur kat tetek akak aku.. bila dia hisap je ktorang sume sbt 'eeeeee yeeeekkkkkk' terus dia benti.. garam mmg standby dlm piring.. mintak2 berjaya lar stopkan dia menetek..

minum je lar susu botol tue a'el.. lagik sedappppp!! hihihi..

=p

No comments: