November 9, 2011

No Freeeee Freeeee!!

balik dari kenduri kawen tue, ktorang singgah ke Giant jap.. akak aku nk beli susu miqhael.. wat stok.. sementara harga susu dia ngah ada promotion.. pastu ada lar top up lagik 2 3 barang lain.. heheheh..

settle membeli dalam giant, membeli plak di luar giant.. hah tang nie fav ibu aku.. dia sibuk nk carik baju baru.. pandai tau, asal carik baju baru je datang shah alam.. takut ayah aku tau lar tue.. heheheh..

mcm biasa gak, kalo ke giant nie mmg wajib lar ktorang beli cool blog kan.. so akak aku q beli cool blog.. miqhael mengada2 tak mau duduk dlm troli okeh.. bergayut je kat aku time aku nk letak dia dlm troli.. kaki siap kepit2 badan aku lagik.. bertuah betul budak kecik nie tau..
sudahnya aku letak dia atas mainan nie.. eh, slalu kan mainan nie freeeeeeeeeeeeeeeeeeeee okehhh!! naik duduk atas tue, terus lar tekan button hijau nnti dia jalan lar sendiri ngan lagu yang meriah..
skali skang da xda yerk.. tekan2 button hijau x gerak2 gak.. aku ingtkan da start kena masuk duit.. beria lar keluarkan duit syiling 50sen.. skali tmpt nk masukkan duit pun tarak.. da tutup tmpt nk msuk duit tue..

makanya, duduk je lar diam2 atas tue ye miqhael.. hihihii..

tue toknya pegang tangan dia, takut dia jatuh.. ater, korang tgk lar rupa dia berdiri mcm mana kan.. tok nya kemain risau dia jatuh.. yang dia plak slamber tolak tangan tok dia.. dia x bagi toknya pegang tangan dia.. ewahhhhh.. mcm da terror je ko kan a'el..
muka x puas hati dok pandang tok dia.. hahhahaha.. over tau budak kecik nieeee!!!

owh, aku ngan akak aku dok kenakn budak kecik nie. time ngah angkt2 barang msuk dlm keter, aku letak dia dlm troli.. lps da settle sume, aku tolak lar troli tue ke tepi skit.. then suh akak aku msuk keter.. aku ckp ngan akak aku 'kita tinggalkan dia kat luar.. tgk dia buat ape..'

so ktorang pun dok lar bye2 kat dia.. skali kan, dia boleh bye2 balik kat ktorang.. hampeh betul.. bkn reti takut budak nie tau.. da tue aku nk angkt dia dari troli dia tak mau okeh.. org nk kenakan dia, dia kenakan org smula.. hihihi..

owh, balik dari giant tue ktorang dok leka tengok gelagat penyokong bola okeh.. kat giant tue penuh ngan penyokong terengganu.. hitam putih merata2..

=)

No comments: