August 23, 2012

Salam Aidilfitri

sticky post smpai aku naik cuti raya yer.. =)
 
salam korang...

ramai ke yang da start cuti hari ni?? kalo kat ofis aku ni ramai yang start cuti esok smpai lar minggu depan.. kiranya hari ni last day bekerja.. aku pun last day hari ni.. esok da start cuti.. tapi utk raya ni aku tak amek cuti lama pun.. smpai hari rabu dpn jer.. so khamis jumaat tue da kerja smula.. 

next week, 2 hari sebelum Merdeka, aku amek cuti jugak.. so time tue blh lar g raya umah2 mmber kat jb sana.. kalo aku cuti time minggu pertama raya ni, sah2 dorang sume membizi kat kampung masing2..

so dipendekkan crita, aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat rakan2 bloggers semua.. Maaf zahir batin yer.. kot2 ada aku buat salah n silap pada korang.. 0-0 okeh.. =)

untuk myGF's, korang aku mintak maaf okeh kalo aku ada terkasar bahasa kat korang smua.. almaklum lar, korang pun da tau mulut aku nie mcm mana kan.. hehehhe.. Slamat Hari Raya ye GF's2 ku.. 

owh, 1 more thing, kalo balik ke kampung, drive baik2 yer.. sila bersabar kalo jalan jem.. jgn ikutkan sangat kata hati nk pecut laju2.. sila utamakan keselamatan korang n orang2 yang tercinta.. 

aku fly2 mlm nie.. mintak2 AA tak delay..

skali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf Zahir Batin yer..

=)

1 comment:

ShaSa RosSa said...

slmt hari raye yaty...maaf zahir batin..hati2x blik kmpong..wlaupun fly..hehehhe..aku pun xcuti gak..rabu dpn da keje pon.. :)