August 14, 2012

Berbuka di Chicken Rice Shop

ni 2 minggu lepas.. ktorang berbuka kat chicken rice shop.. pegi kat giant jer.. alang2 akak aku ada nk beli brang dapur, so buka sini terus..

time nie da settle beli barang dapur pun.. menunggu masa utk berbuka jer.. baru 6 lebih time nie.. dak kecik tue baru lepas menetek, sronokl ar dia.. baju tue basah sbb bg dia makan ubt.. time nie dia dmm.. rupanya dmm campak ler..


aku aku p solat japs.. so tinggalkan dia ngan aku.. ael tgh tidor dlm stroller.. tue, nampak kaki dia skit je kat tepi tue.. hehehhe..

kemain sakan dia dari lps bngun pagi tue, dia tak lelap langsung.. tgh nk byar dalm giant baru dia melena kat bahu abg ipar aku.. masa dlm giant dia pnye angin jgn crita lar.. itu tak kena.. ini tak kena.. 

dia bangun ngam2 time nk berbuka.. aku ada beli cool blog.. so dia mcm biasa lar.. nak kunyah pearl dlm tue.. dia panggil pearl tue buah yer.. 'abg nk buah..nak buah'..

akak aku amek yg set utk 3 orang makan terus.. mmg berlebih pun lauknya.. aku suka pai tee dia.. besttttt.. tapi smbal kat sini mcm kurenggg skit ler..

melayan tuan besor makan.. aku mmg makan secara melaju.. sbb itu tuan besor pnye angin da dtg.. itu tak kena.. bg nasi slah.. letak ayam atas nsi pun slah.. ada je lar yang dia nk ngamuk.. pastu sibuk nk berjalan.. sudahnya aku bwk pegi beli aiskrim mcd yang singgit setengah tue jer..

time tgu orang mcd tue buatkan aiskrim, dia pun bz lar menceceh kat aku.. 'abg nk byar..'

bayar la abang.. daddy dia da bg duit 2hinggit siap2 kat dia.. pastu pandai, duit balance msuk kocek seluar.. hehehhe..

=)

No comments: