August 13, 2012

Johor Premium Outlets!

minggu pertama puasa hari tue, weekendnya ktorang blik jb..

abg ipar aku blik dari umrah hari khamis malam.. hari jumaat dorang blik palong, then sabtu terus ke jb.. aku plak hari jumaat pas hbis kerja baru gerak blik jb naik bus.. cm biasa lar, smpai larkin adik aku lar kena amek.. n macam biasa jugak.. bila dia amek, haruslah aku kena paw mcd!

aku padahal nk makan lauk ibu aku msak.. blh tak dia ckp ibu aku xmasak pape lauk pun.. buka tadi beli yang goreng2 jer.. tu yg aku pun rela je lar.. mcd pun mcd lar.. rupanya ibu aku msk okeh! mmg kena maki kaw2 lar dia ngan aku.. hahahha..

bila puasa kat jb.. time  berbuka mmg meriah lar lauk pauk.. yg msk lain, yg beli lain.. tapi gmbar 1 hape pun aku tak amek.. hehehhe.. yang penting bebuka di sisi ahli keluarga paling best!

hari Isnin aku cuti.. hari isnin baru ktorang gerak blik.. smbil tue singgah kat JPO ni dlu.. akak aku nk mencuci mata dia..

nie 1st time ktorang smpai sini.. siap slh jalan lagik.. smpai call plus nk tnye jalan.. hahhaha.. smpai sini kol 12 lebih.. dkt2 kol 1 gak ktorang smpai..

panas ooooo time ni.. miqhael tgh tido, terpaksa lar letak dia dlm stroller dlu.. adik jugak kena beralah.. hahahha..

sume kedai masuk pusing keluar.. heheheheh.. aku mmg tak tgk ape pun lar.. akak aku dok carik hbg godang2.. snang nk letak brng budak2 berdua tue..

budak mamai baru bgun tido.. hehehhe..

mcm2 kedai ada kat sini.. ko ckp je lar nk brand ape.. sume ada..

budak kecik tue tgh bising ajak balik.. payah ooo dia skang.. asal dia da membosan jer, mmg dia zikir ajak blik pnye..

adik da ketiduran.. dah kepenatan sesangat.. time ni da kol 3 kot.. so aku lepak je kat depan JPO tue, biar akak aku yg smbung berjalan.. aku tak koser da nk berjalan.. pnt..

dpt kerusi mmg sdp aku duduk bertemankan abyann yang ketiduran.. hehhehe.. sdp duduk sini.. angin debush debush ke muka..

ini dlm keter.. a'el buat drama ngan aku.. dia ngacau daddy dia bwk keter.. harus lar kena marah ngan aku kan.. terus lar merajuk.. merajuk siap tarik bantal tutup muka.. mulut siap herot2 mencebik kat aku..

lagik dia buat gitu lagik lar aku sronok sakat dia..

'cantik lar tu buat muka gitu.. amboi dia.. orang je nk kena dgr cakap dia.. dia xmau pun dgr cakp orang lain.. dah2.. sume orang jgn kawan ngan dia.. kawan ngan abyann jer..'

lagik lar tercebik2 budak tue.. hahahah..

sudahnya tidur..

dia yg sebenarnya mmg ngantuk pun.. tapi gatal nk menahan mata tue kan.. tue yg kena marah baru nk tido.. kalo tak sume bnda nk digodek dia..

bila abg da tido, adik yang tak tido.. aku baringkan dia kemain seronok dia hempas bantal ke abg..

ewah.. elok lar tue, slalu adik tido abg kacau.. ni abg tido adik plak kacau..  sudahnya aku dodoikan dia.. tapi aku yg terlelap.. bukan dia yang lelap pun.. hehehhe.. last2 passing kat akak aku.. dekat sejam okeh dia berjaga dlm keter.. lps tue baru dia tido.. dia da tido, bringkan lar dedua kat belakang..

No comments: