August 10, 2012

KLCC

hah, ni hari tue kena p KLCC.. masa dpt emel dia tulis 'DIWAJIBKAN HADIR'.. deeeemmmm.. mmg tak leh ngelak lar kan.. sib bek time ni aku ulang alik SA.. so smpai ofis awal lar jugak.. dlm emel bgtau bus gerak kol 8.00 pg okeh.. aku kol 750 cmtu da turun ngan opismate aku.. pnye lar beria menunggu kat bwh, rupanya bus gerak kol 9.00... &*^$&*((^%&%(

okeh, masa dpt emel yang panjang lebar pnye penerangan yang mmg aku tak koser nk baca sgt.. aku dok membayangkan eventnya adalah ko duduk2 dlm dewan smbil dgr orang bercerita GTP nie lar.. rupanya bila smpai sini ada pameran.. huhuhu..


masuk dlm hall tue setakat buat syarat jer.. pastu aku, ain ngan ana mmg keluar trus.. masa kat dlm ni terserempak ngan sepupu aku pnye husband.. borak2 lar sekejap sebelum aku mintak diri..

pegi toilet melepaskan hajat.. aku da lar pakai heels yang tutup habis.. da melecet2 kaki aku dibuatnya.. hampeh sgt kan..

dtg sini pun melenggang semata2 tak bwk hbg ke ape.. aku just bwk ic ngan duit RM50 jer.. yer lar, bln puasa kan.. bukan boleh makan pun.. itu pun nsib baik Ana ckp dia bwk duit.. kalo ikut aku, aku bwk IC jer.. hahaha..

cermin besor gabak dlm toilet harus dimanfaatkan sepenuhnya.. hihihihi..

jadinya ktorang meronda lar dlm KLCC tue.. 1st singgah Vincci.. aku mmg nk carik kasut baru.. kaki aku dah tak tahan da peritnya.. rasa nk heret je bila berjalan.. aku nk carik heels utk lenggang mak limah.. yang main sarung jer.. ada berkenan kat Vincci tue.. tapi saiz aku yilek pocik.. deyyyy.. kaki da lar skit.. saje nk suh aku menapak cari kat kedai lain tau..

sib bek jalan depan sikit jmpe Nose.. msuk lar carik2 kot ada yg berkenan.. pusing2 carik ada yang aku berkenan.. harga RM80++ tapi ada 50%.. so dlm 40 lebey jer.. ckup lar duit yang ada kat tgn.. so tnye ngan SA tue utk saiz aku.. tah kemana tah dia kena pegi utk carik size yg aku nk pun aku tak tau lar.. dlm 10 mins gak menunggu..

sekali dia smpai, dia ckp takde size.. alaaaaa.. frustnya aku time tue.. rupanya bila SA tue belek smula, dia tgk yang slh code.. so kena lar dia pegi smula ke stor dia ke hapa.. aku tak tau lar.. tapi bukan dlm Nose tue.. tgu smula dia dtg.. end up aku amek jugak kasut tue.. pakai time tue jugak.. seronok tak terkata bila da tukar kasut..

pastu smbung jalan smpai ke Parkson sana.. ktorang meronda smpai kol 12.. sanggup lagik meronda dlm KLCC dari merewang tengok pameran.. koser hei nk berhimpit2.. owh, ktorang bertiga adalah orang terakahir yang naik bus utk blik.. nsib baik tak kena tinggal.. hehehhe.. bengang je yg lain2 tgk ktorang naik bwk beg shopping.. hihhihi..

=)

No comments: