August 16, 2012

Bazaar @ Laman Seri

sebelum g berbuka kat Chicken Rice Shop tue, ktorang p menebeng kat bazaar Laman Seri ni.. tapi idok lar besar pun bazaar nya.. kocik jer.. adalah 3 4 gerai sajer..

akak aku nk mencarik baju kat kedai kak linda ni.. so masa ktorang dtg ni, husband dia kat belakang tue ngah membizi buat ketupat ngan orang2 lain.. kak linda plak still kat kedai dia dok wat facial kat orang.. so ktorang cuci mata dlu tgk baju ape yg ada..

nnti kang kak linda dtg sng nya tnjuk trus mana yg dah dipilih..

akak aku mencarik dress labuh.. aku pun mencarik jugak lar ape2 yang aku berkenan kan.. hehehhe..

end up akak aku dpt dress labuh dia ngan cardigan, aku pun dpt gak ape yang aku nak.. heheheh..

owh, time ktorang pilih2 baju nie, miqhael dok sronok mengukur jalan kat area nie.. siap dia bawak ranting pokok ape tah.. ranting tue panjang okeh.. dia main cucuk2 dlm lubang2 air pancut kat area tengah sana.. padahal yang sebenornya dah mengantuk pun.. saje di lawan mata tue kan..

malam nie balik jb.. hoyeeeyyyyyyy!!

=)


No comments: